Hatalmas kamionterminál is épül a magyar BMW-gyár mellé
Nyolc vizesblokk, négy pihenőépület és három étkező épül a sofőröknek.
Nyolc vizesblokk, négy pihenőépület és három étkező épül a sofőröknek.
Egy tisztán elektromos modell készül majd Debrecenben.
Három olyan gigaberuházás indul el 2025-ben – a BMW, a CATL és a BYD gyára is termelni fog több év előkészítés után –, amely közül már egy is nagyot lökne a gazdasági teljesítményen, hát még a három egyszerre. Az MNB kiszámolta, hogy ez mennyivel dobja meg a magyar gazdaságot az új évben, és azt is, hogy mennyire fogja a három üzem növelni a GDP-t és a foglalkoztatottságot egészen 2030-ig.
Az eredetileg tervezettnél még évekig kevesebb autó készülhet a debreceni BMW-gyárban a 24.hu szerint. A cég úgy reagált: a piaci keresleten múlik, mikor érhetik el a teljes kapacitást.
Közel 370 millió euró értékben, 400 hektáron dolgozott a NER-közeli Garancsi István tulajdonában álló Market Építő Zrt. és leányvállalatai.
A BMW-gyár érkezése miatt több szálláshely is épül a városban és a környező településeken.
A BMW-k teljesen új generációját jelentő villanyautók készülnek majd itt.
A külügyminiszterrel együtt jachtozó Benkő Szilárd cége milliárdokért dolgozhatott a gyáron és környékén.
A Népszavához eljutott dokumentum szerint az új épületegyüttes megtervezésére augusztus elején írnák ki a pályázatot.
Hamarosan megkezdik a munkát a Figure nevű cég humanoid robotjai a BMW legnagyobb gyárában.
Azt a tanulmányautót mutatják meg, amely a magyar gyárban készülő modellek alapja is lesz.
Nagy lehet az akkumulátorgyártó-sűrűség a BMW magyarországi gyára környékén néhány éven belül, ugyanis pár nappal világ legnagyobb akkugyártója, a CATL beruházásának bejelentése után, egy másik kínai szereplő is feltűnt a színen.
Ráharapott Orbánék csalijára Kína egyik leggazdagabb embere. Cserébe már nemcsak az orosz gáztól, hanem a kínai lítiumtól is függ a magyar gazdaság. Az elektromos autókba akkumulátorokat gyártó CATL minden idők legnagyobb külföldi befektetését hozza Magyarországra.
A drágulás oka a közbeszerzési értesítő szerint, hogy időközben nagyobb területen valósul majd meg a beruházás.
A BMW debreceni üzeme, nem csak a bajor márka új elektromos autó platformját használja majd, de ez lesz a világ első, teljesen megújuló energiaforrásokon működő autógyára.
A beruházó korábban 4 milliárd euró alá csökkentette a vonatkozó költségeket, a gyárépítést pedig a halasztott projektek közé sorolták.
Az üzletember cége a debreceni BMW-gyár környékén végezhet infrastruktúra-fejlesztést. A projekt tetemes összegű.
A debreceni BMW-gyár tervezett infrastruktúrára nem készült el a 2019 szeptemberében kötött szerződésben foglalt határidőre. Ezért ezt most módosítani kellett. A gyár 5 millió eurót később fizet.
Abban is megállapodtak, hogy a kormány mindenképp kifizeti a bajor autógyárnak az állami támogatást.