Mint a hurrikán: 340+ km/h sebességre képes ez az új BMW M5
A sebességkorlátozás nélküli német autópályák új királya lehet ez az 5 személyes bajor családi autó.
A sebességkorlátozás nélküli német autópályák új királya lehet ez az 5 személyes bajor családi autó.
A divatterepjárót villanymotorok hajtják, de azok nem nagy és nehéz akkumulátorból nyerik a működésükhöz szükséges energiát.
Itt a megoldás azoknak, akik a gyári alapmodell 600 lóerő körüli teljesítményével nem teljesen elégedettek.
A légbuborékban tárolt bajor youngtimer remek V8-as motorja révén vélhetően komoly élvezetet okoz majd új tulajdonosának.
Naponta 126 milliárd forint nagyjából. Elképesztő nagyságrendek.
A bajor gyártó hivatalosan is megerősítette, hogy a négyféle hajtáslánccal érkező 7-es sorozat legerősebb kivitelében már nem lesz belsőégésű motor.
Ilyen az, amikor egy szupererős müncheni szív kerül egy teljesen polgári külsejű stuttgarti járgányba.
Szinte új volt ez a divatterepjáró, amikor frontálisan ütköztek vele, és egy elszánt autószerelő úgy döntött, új életet lehel bele.
A MOL Limo egyelőre kivár, de a GreenGo példáját követve mától már a Share Now is olcsóbban használható.
Várhatóan egy hónapra áll le a munka a BMW gyáraiban, a Toyotánál határozatlan idejű a leállás.
Minden jel arra mutat, hogy a gyakorlatban nehéz lesz hozni a típus bőven 200 kilométer feletti gyári hatótávját.
Annyira szűk piaca lenne brutális áron egy ilyen modellnek, hogy nagyon ritka, hogy hasonló formájú autóval rukkol ki egy autómárka.
A kormány hat miniszterének és a kormányfő általános helyettesének tagságával alakított regionális fórumot a kabinet Északkelet-Magyarországon, Debrecen központtal. Bár az érintett négy megye együttműködéséről Debrecen, Miskolc, Nyíregyháza és Szolnok polgármestere írt alá megállapodást, a fórum munkájában mégsem ők vesznek részt. A négy városvezető közül Miskolcot nem fideszes politikus vezeti.
A bajor gyártó modernizált logója elsőként egy tisztán elektromos hajtásláncú Gran Coupé modellre került fel.
Sok nem maradhatott benne, kihozták a csúcsteljesítményt a bajor sportkupé szabadidő-autóból.
A bajor gyártó szupersportkocsijának alaposan megkérik az árát: az árcédulán bőven 200 millió forint feletti összeg olvasható.
Ez a mai Smartoknál is sokkal kisebb és könnyebb városi autó egyenesen az 50-es évek végére repítheti vissza új tulajdonosát.
A bajor gyártó nemrégiben teljesen megújult 3-as sorozata immár összesen négyféle hibrid kivitelben érhető el.
A lágyhibrid újdonság egyrészt igen sportos, másrészt viszont nagyon keveset fogyaszt.