Időutazás: szuperritka BMW-t fotóztak 1936-ban Solymáron
A kevesebb mint 200 példányban készült roadster megkímélt példányai ma akár 70 millió forintnál is többet érhetnek.
A kevesebb mint 200 példányban készült roadster megkímélt példányai ma akár 70 millió forintnál is többet érhetnek.
A több mint 5 méter hosszú szabadidő-autó hibrid hajtáslánca 450 lóerős összteljesítményű.
A Csongrád megyei rendőröknek tűnt fel a német rendszámú autó.
Vagyis Coupé Sport változat, ami egy könnyített verziója lenne az egyébként négyajtós, 650 lóerős M5-ösnek.
A német gyártó stuttgarti múzeuma korlátozott nyitvatartással és új előírásokkal, de ismét várja a látogatókat.
A látványos BMW M Next is áldozatául esett a márka költségmegtakarítási programjának.
A külgazdasági és külügyminiszter a jövő pénteken tárgyal majd a beruházás irányítóival.
Ez a kellemesen alacsony fogyasztású 3-as BMW abszolút nem vall szégyent még a német autópályákon sem.
A konszern a beruházási költségek csökkentéséről döntött.
A szupersportos kompakt élményautóért több pénzt kérnek el, mint az eggyel nagyobb M4-esért.
A szuperkompakt karosszéria és a rövid tengelytáv ezúttal több mint 300 lóerővel párosul.
Ha akarjuk, hathengeres fenevadként nyomul előre, de ha úgy hozza a sors, akkor akár egy egész napig képes tisztán elektromosan araszolni a városi dugóban. Itt az új bajor svájci bicska, egyenesen Amerikából.
Ebbe a bajor puttonyosba befér az egész család, miközben az autó menetteljesítménye sportkocsikat juttathat eszünkbe.
A bajor gyártó a jelek szerint elérkezettnek látja az időt népszerű középkategóriás szedánja ráncainak felvarrására.
A Fiat Chrysler, a PSA és a Renault piacrésze jelentősen csökkent márciusban, a legkevesebbet a Volvo és a Daimler bukta.
Felkerült néhány kép az internetre a BMW elektromos autójáról, amelynek gyártása hivatalosan idén indulna Kínában.
Öt hét szünet volt a cseh autógyártónál, a BMW-nél pedig bejelentették a menetrendet az újraindításra.
Ez a hátsókerékhajtású német sportautó egyenesen a DTM hőskorába repíti majd vissza új tulajdonosát.
Előbb Amerikában és Berlinben kapcsolják vissza a gyártósorokat, aztán jöhetnek az európai üzemek is.
A bajorok csúcskategóriás divatterepjáróját alaposan kiszélesítették, és gigantikus kerekeket szereltek rá.