Képeken a nálunk is legnépszerűbb BYD-modell friss verziója
Követik a tömeggyártók szokásait, néhány látványelem változik a kocsin egy-egy frissítésnél.
Követik a tömeggyártók szokásait, néhány látványelem változik a kocsin egy-egy frissítésnél.
Szeged polgármestere szerint a kínai dolgozókon túl Makó környéki, valamint Szerbiából vajdasági munkásokra is számítanak a szegedi pályakezdő fiatalok mellett.
Kínában továbbra is hasít, Németországban továbbra is bukdácsol a tisztán elektromos autók piaca.
A ZalaZone mellett lesz a Nio első hazai aksicsere-állomása, és az akár 300 km/h-s tempót lehetővé tevő új oválszakasszal bővülő pályán már javában tesztelik a Xiaomi 1548 lóerős új elektromos autóját és a teljesen önvezető járgányokat. Pezseg az autóipari élet Zalában.
A kupés hangulatú jókora BYD Sealion 7 négy másodperc körül katapultál 0-ról 100-ra, és egy feltöltéssel akár 500 kilométert is képes megtenni. De 20 millió forinttól indulva nem lesz könnyű dolga a Tesla Model Y ellenében.
Munkaerőpiaci szempontok alapján sem oda kellett volna telepíteni az államilag kiemelt nagyberuházásokat, ahol végül megvalósulnak – állapította meg a GKI, amely megnézte, van-e szabad munkaerő ezeken a helyeken, és nem talált ilyet. Nem csoda, hogy arra jutottak: a nagyberuházások szétverik a helyi munkaerőpiacot.
Ola Källenius, a Mercedes-Benz vezérigazgatója úgy látja, hogy a védővámok az európai autóipart is veszélyeztetik.
Úgy fest, sokat fogunk még hallani a Yangwang U9-ről.
De ha kell, lényegében helyben is tud ugrálni a kocsi.
A kínai villanyautókat sújtó uniós büntetővámok miatt a nagy gyártók váltottak a tisztán elektromos autókról. A hibrideknél élesedő árverseny tovább nehezíti a már most is szenvedő európai autószektor helyzetét.
A kivitelező szerint tévedésről és fordítási hibákról van szó.
Budapest mellett már vidéken is beindult a kereskedői hálózatépítés.
Közel 1000 lóerősnek ígérik az újdonságot.
Az új konglomerátumba a Nissan többségi tulajdonában lévő Mitsubishit is bevonnák.
A BYD Dolphin felfrissített külsővel és technikával folytatja életútját.
2025 végén két modellel indítja be magyarországi autógyárát a kínai BYD. A kis kategóriájú modelljük gyártása csúszik, először a Golf-kategóriában szállnak szembe az európai gyártókkal.
A kiadáscsökkentések és átszervezések hatalmas elbocsátási hullámot indítottak az európai autóiparban, amelyet egyszerre több probléma sújt: 2035-re teljesen át kellene állnia az elektromos autók gyártására, miközben visszaesett a kereslet e járművek iránt. A kínai gyártók egyre nagyobb konkurenciát jelentenek Európában, de még ennél is nagyobb baj, hogy a régi nagy autómárkák rohamosan szorulnak ki a kínai piacról.
A kisajátított szántók tulajdonosai szerint az önkormányzat 17-szer többet kap a BYD-tól a földekért, mint amennyit a gazdáknak fizet.
A kínai e-autókra kivetett importvámok tartós bevezetése előtti utolsó negyedévben az Egyesült Királyságban több tisztán elektromos autót adtak el, mint a legnagyobb uniós gazdaságban.