17,8 millió forinttól indul itthon a 300 lóerős új Cupra Ateca
A Seatból kivált sportos almárka felfrissített modelljének alaposan megkérik az árát. Néhány extrával könnyen 20 millió forint fölé ugorhatunk.
A Seatból kivált sportos almárka felfrissített modelljének alaposan megkérik az árát. Néhány extrával könnyen 20 millió forint fölé ugorhatunk.
A Cupra Formentor nem olcsó, de cserébe sokat is ad, főleg teljesítmény fronton.
A Volkswagen zwickaui gyárában készülő modell 500 kilométeres hatótávval kecsegtet.
A sportos spanyol divatterepjáró nem lett erősebb, de így is 5 másodpercnél kevesebb idő alatt gyorsul százra.
Az első "igazi" Cupra erős benzinmotorral, illetve plugin hibrid hajtáslánccal rendelhető.
Megérkezett a spanyol kompakt sportos csúcsmodellje, illetve környezettudatos plugin hibrid változata.
A Cupra Tavascan EV Concept három elektromos motorral érkezik, és 300 lóerő feletti teljesítménnyel.
Ha egészen pontosak akarunk lenni, a katalán csapat a Barcelonához közeli autógyártó a Cupra járműveibe ül át.
A Seattól önállósult márka egyre több részletet mutat elektromos koncepciójából.
Cupra, egy ideje független utat jár a Seattól, és a sportos spanyol márkának egy igazán dizájnos központja is lesz hamarosan.
A Seat nemrégiben alapított új márkája egy igen sportos divatterepjáróval rúgta be az ajtót, amely az ABT-nek köszönhetően most még komolyabb produkciót ad elő.
Új márka felépítésére szánta el magát a Seat: Cupra néven önálló brandet hozott létre a sportos modelljeinek. Hogy mindez miért is lehet jó stratégia, még nem teljesen világos, de az első fecske, a 300 lóerős Cupra Ateca izgalmas újdonsága a piacnak.
A túraautó-bajnokságban szereplő magyar csapat óriási meglepetést okozott egyik leghűségesebb szurkolójának.
A Cupra immár nemcsak egy sportos felszereltségi és motorizáltsági szintet jelöl, hanem új márkaként tör be a piacra.
A Seat eddig a sportos modellváltozatokat jelölte így, de mostantól saját jogán is létezik.
Kezdetben két típus, a Cupra Ateca és a Leon Cupra R vásárolható meg a budapesti márkakereskedésben, amelyekből 25-30 találhat gazdára hazánkban még idén.
Bemutatták a Cupra Ateca modellt, a márka első autóját, amely egy 300 lóerős szabadidő-autó.
Nem szégyelli izmait a Leon Cupra R, és az sem ébreszt benne kisebbrendűségi érzést, hogy genetikailag közeli rokonai – a Golf R és az S3 – sokkal díszesebb öltözetben mutatkoznak és tapadásukról Haldex-összkerékhajtás gondoskodik. Egyáltalán nem érzi tehernek az első kerekekre zúduló 265 lóerőt, igaz, természete miatt padlógázhoz csak végső esetben ajánlatos folyamodni. Csak a legvégső esetben. Olyankor szelídségét levetkőzve Hulkként tépi szét az aszfaltot. Legény legyen ilyenkor a talpán, aki képes megzabolázni.
Szerettem volna látni az arcát annak a két szlovák testvéremnek, akik megpróbáltak kétoldalról lenyomni a Hungária körúton valamelyik este. Esélyük sem volt. A kis Seat könnyedén hagyta faképnél a hathengeres turbódízel ML-osztályosokat. Nem egy, nem két és nem három lámpánál. Még arra sem volt időm, hogy rájuk mosolyogjak. Tetszettek volna inkább Seat Ibiza SC Cupra Bocanegrát venni.
Félreértés ne essék ez nem valami cantabriai káromkodás és nem is egy argentin szappanopera bajszos hősszerelmesének a...