szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

A sportos spanyol divatterepjáró nem lett erősebb, de így is 5 másodpercnél kevesebb idő alatt gyorsul százra.

A Seat hosszú ideig Cupra néven dobta piacra a sportosabb modelljeit, később viszont külön sportmárka lett a Cupra, melynek első modellje a 2018 februárjában leleplezett Cupra Ateca volt. Az alapmodell Seat Ateca nemrégiben esett át a félidős ráncfelvarráson, amit most a Cupra Ateca is megkapott.
Cupra

A külsőt érintő legfontosabb változás, hogy a Cupra márkajelzésnek helyet adó hűtőrács már nem négy-, hanem hatszögletű, ezen kívül a lámpákat és a lökhárítókat is átrajzolták.

Cupra

A négy kipufogóvéges, opcionálisan Brembo sportfékes újdonság 19 colos kerekeken gördül, a kormány mögötti új digitális műszeregység 10,25 colos, a központi érintőkijelző pedig 9,2 colos képátlójú.

Cupra
Cupra

A 2 literes 4 hengeres turbós benzinmotor egy hétsebességes DSG automata váltón keresztül juttatja el 300 lóerős teljesítményét és 400 Nm-es nyomatékát a négy kerékre. A 0-100-as gyorsulás alig 4,9 másodpercnyi időt vesz igénybe, a végsebesség 247 km/h.

Cupra

 

Cupra
Cupra
Cupra

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!