Akár 7 futammal is rövidebb lehet a Forma–1 idei szezonja
Áprilisban talán már össze lehet rakni a 2020-as versenynaptárat – reménykedik a sorozat első embere.
Áprilisban talán már össze lehet rakni a 2020-as versenynaptárat – reménykedik a sorozat első embere.
Telibe trafálta a legeseménydúsabb időszakot a koronavírus-járvány a sportban, a fertőzés terjedése miatt sorra mondják le a különféle tornákat. Az egyik legfontosabb idei esemény, az olimpia szervezői még fogadkoznak, az UEFA azonban már látja, hogy a foci-Eb megrendezése veszélybe került. Az F1-es idénynyitó az első hivatalos edzés előtt ugrott, és senki sem tudja, mi jöhet még.
Könnyen lehet, hogy március közepe helyett csak májusban vagy júniusban veszi kezdetét a 2020-as világbajnokság.
A koronavírus miatt fújták le a versenyt.
A különböző hazai és nemzetközi autósport-rendezvényeket egymás után fújják le, vagy tolják el későbbi időpontra.
A vietnami versenyt megtartanák, ám három csapat tagjait 14 napra karanténba zárnák előtte.
A legendás sportkocsi limitált szériáját egy a Forma–1-et is megjárt hatszoros Le Mans-i bajnok neve fémjelzi.
A versenytechnikával felvértezett brit sportkocsiból kevés készült, így viszonylag ritkán jön majd szembe az utakon.
A Mercedes brit pilótájának ez volt az idei 11., egyben pályafutása 84. futamgyőzelme, amelyet F1-es karrierje 250. nagydíján aratott.
Olyan gyorsulás ez, ami egy hétköznapi sofőr szervezetét igencsak megviselné.
A Sotheby's aukciósház szerint 5-7 millió euróért kelhet el a versenyautó.
A 2020-as világbajnoki idényben is a mostani versenyzőpárosaival áll majd rajthoz a Formula–1-ben a Red Bull és a Toro Rosso istálló.
Elkészítették a Formula–1 történetének első fenntarthatósági tervét, amely számos intézkedés mellett azt a célt tűzte ki, hogy a sportág 2030-ig nullára csökkenti a szénkibocsátást, és így kisebb ökológiai lábnyomot hagy majd maga után.