Üléspróbát vettünk a legújabb Ferrariban, az F8 Tributóban
A Genfi Autószalonon járva sikerült testközelből megismerkednünk az olaszok legfrissebb fejlesztésével.
A Genfi Autószalonon járva sikerült testközelből megismerkednünk az olaszok legfrissebb fejlesztésével.
A limitált szériás olasz divatterepessel adott esetben akár 300-zal is lehet száguldani.
Az olasz gyártó legfrissebb sportkocsija nemcsak erősebb, hanem egyben könnyebb is az elődjénél.
A hétszeres világbajnok Michael Schumacher fia a Ferrari partneristállójának versenygépét próbálhatja ki.
Az olasz márka új hibridje nem egy limitált szériás-, hanem egy nagyobb mennyiségben gyártott modell lesz.
Az olasz alakulat leleplezte idei autóját, mely a reményeik szerint a korábbiaknál jobban megszorongatja majd Hamilton új Mercedesét.
Jó esély van arra, hogy a fővárosban és a környékén mostanság igen különleges Ferrarik jönnek szembe az utakon.
Mértékletesség. Vélhetően ennek köszönhető, hogy a 812 Superfast ezen nemesítése bőven emészthetőre, sőt akár szerethetőre sikeredett.
Amíg nem jön ki a Ferrari első SUV-ja, addig be kell érnünk ezzel az olasz sportterepessel.
A Ferrari még nem erősítette meg a hírt.
Lapinformációk szerint a fiatal tehetséget hamarosan próbára hívhatják a Ferrarihoz.
Josh Cartu hamarosan átveszi a limitált szériás új Ferrari még limitáltabb kiadását.
Az egyik szereplő egy nagyon komoly ritkaság, a kilencvenes évek top Ferrarija, az F50.
Akár tetszik, akár nem a Ferrari is készít egy SUV-t, engedve a piaci nyomásnak, amely olyan jövedelmezőséget biztosíthat, hogy marad erőforrás remélhetőleg más izgalmas modellekre is.
Körülbelül 400 ezer évig kéne dolgoznia, hogy kifizesse a kárt, ezért besegítettek páran.
A 720S alapjaira épülő nyitható tetejű sportautó jelentősen könnyebb, mint legfontosabb olasz riválisa.
London a végletek városa. Van ahol nagyon piszkos és koldusoktól hemzsegő, és van ahol a száz négyzetméterre eső hiperautók mennyisége valami egészen elképesztő.
Jean Todt a német Auto Bild életműdíjának átvételekor emlékezett meg Schumacherről. Az egykori Forma–1-es pilóta jelenlegi állapotáról az őt havonta meglátogató barátja sem árult el semmit.
Ezen a hétvégén Fernando Alonso a 311. – és jelen állás szerint utolsó – Forma–1-es versenyén áll rajthoz. Tizennyolc szezon, két világbajnoki cím, 32 győzelem, 97 dobogó, 22 pole pozíció van mögötte. Meg persze rengeteg sztori.