Szinte hihetetlen, de íme egy ízléses Ferrari tuning
Mértékletesség. Vélhetően ennek köszönhető, hogy a 812 Superfast ezen nemesítése bőven emészthetőre, sőt akár szerethetőre sikeredett.
Mértékletesség. Vélhetően ennek köszönhető, hogy a 812 Superfast ezen nemesítése bőven emészthetőre, sőt akár szerethetőre sikeredett.
Amíg nem jön ki a Ferrari első SUV-ja, addig be kell érnünk ezzel az olasz sportterepessel.
A Ferrari még nem erősítette meg a hírt.
Lapinformációk szerint a fiatal tehetséget hamarosan próbára hívhatják a Ferrarihoz.
Josh Cartu hamarosan átveszi a limitált szériás új Ferrari még limitáltabb kiadását.
Az egyik szereplő egy nagyon komoly ritkaság, a kilencvenes évek top Ferrarija, az F50.
Akár tetszik, akár nem a Ferrari is készít egy SUV-t, engedve a piaci nyomásnak, amely olyan jövedelmezőséget biztosíthat, hogy marad erőforrás remélhetőleg más izgalmas modellekre is.
Körülbelül 400 ezer évig kéne dolgoznia, hogy kifizesse a kárt, ezért besegítettek páran.
A 720S alapjaira épülő nyitható tetejű sportautó jelentősen könnyebb, mint legfontosabb olasz riválisa.
London a végletek városa. Van ahol nagyon piszkos és koldusoktól hemzsegő, és van ahol a száz négyzetméterre eső hiperautók mennyisége valami egészen elképesztő.
Jean Todt a német Auto Bild életműdíjának átvételekor emlékezett meg Schumacherről. Az egykori Forma–1-es pilóta jelenlegi állapotáról az őt havonta meglátogató barátja sem árult el semmit.
Ezen a hétvégén Fernando Alonso a 311. – és jelen állás szerint utolsó – Forma–1-es versenyén áll rajthoz. Tizennyolc szezon, két világbajnoki cím, 32 győzelem, 97 dobogó, 22 pole pozíció van mögötte. Meg persze rengeteg sztori.
Minden jel arra mutat, hogy már nem kell sokat várnunk az olasz márka hibrid modelljének hivatalos leleplezésére.
Mondjuk az nem teljesen világos, kivel szúr ki ezzel magán kívül.
Mutatunk egy sportkocsit, mely látványos módon és sikeresen mossa el a több évtizedes típus és 2018 közötti határt.
Az úgynevezett "carspotterek" által, a közösségi oldalakra feltöltött fotók alapján készült egy érdekes kimutatás.
Az ágaskodó lovas olasz sportkocsikból a legutóbbi negyedévben közel 2300 darab talált gazdára, ami ebben a kategóriában kiváló teljesítmény.
A Daimlernél pénzügyes, a Ferrarinál dohány-, a Fordnál bútoripari menedzser vette át a kormányt, a General Motorsnál pedig egy hr-es.
Rengeteg autós összejövetel van Magyarországon, de a Cars & Coffee-n kívül egyiken sem jelenik meg több tucatnyi elképesztően drága és nagyon ritka csúcsjárgány.