Az HBO-szinkronoknak is betett a koronavírus
Két hetet csúsznak a szinkronfelvételek.
Elena Ferrante regényfolyamának HBO-s feldolgozása folytatódik. Február 11-én indult a Briliáns barátnőm második évada.
Az első világháború utáni és a hitlerizmus előtti rövid időt kihasználva a maihoz hasonlóan pezsgett a német főváros, és a centenáriumi években ezt gőzerővel igyekszik meglovagolni a filmipar is, a HBO például az utóbbi évek legnagyobb tévés vállalkozásával.
Végre szélesebb körben is megismerhetjük György herceg álláspontját.
Paolo Sorrentino vatikáni sorozatának második évada valószínűleg az év egyik leginkább szexuálisan túlfűtött szériája lett. Talán soha nem szerepelt még ennyi fedetlen női mell és ennyi pápa egyszerre egyetlen filmben vagy sorozatban sem. Az új pápa a merész képzettársítások, a felszabadító humor és a zseniális John Malkovich miatt ígérkezik jónak.
Az atomkatasztrófában életét vesztő egyik tűzoltó felesége azt mondja, nem adott engedélyt arra, hogy a történetét felhasználják a sorozathoz.
A Disney-birodalom beszállásával, majd az HBO és az NBC csatlakozásával kiteljesedik a videostreaming piaca, ahol most indul csak az igazi verseny. Az interneten keresztül akkora videotéka nyílik meg, aminek teljes megnézéséhez több emberöltő szükséges, így marad az érdeklődés szerinti válogatás.
Soha nem készült még ennyi regény alapú mozgóképes adaptáció, mint most. Gyakorlatilag elmondhatjuk, hogy ha egy könyv jó, rövid időn belül a képernyőn is láthatjuk. De kik és mi alapján döntenek arról, hogy milyen műből készüljön sorozat? Miért éhezünk olyannyira a történetekre? És min múlik, hogy sikeres-e egy adaptáció?
Az utóbbi időben elég sok hír jelent meg a Jóbarátok egykori sztárjainak találkozásairól. Úgy tűnik, valamilyen külön rész készül a legendás sorozatból.
A Trónok harca utódjaként emlegetik, pedig nem az öldöklés és a politikai intrikák uralják az HBO legújabb fantasy sorozatát. Az Úr sötét anyagaiban az ember lelke állatalakot ölt, és egy kislány az elrabolt barátja után indul a varázslatos északra, ahol az égbolton túlról egy másik világ sejlik át. A mesés felszín mögül pedig húsbavágó morális és filozófiai kérdésekkel sorozzák meg a nézőket.
Az Olthatatlan és a Pusztaság című sorozatok sikere után az HBO most a szovjet birodalom összeomlásának korszakba kalauzol, amit fikciós formában eddig nagyon ritkán ábrázoltak.
Férjét megpuccsolta és mintegy húsz szeretőt tartott kora legbefolyásosabb asszonya, Nagy Katalin orosz cárnő, akit a róla szóló HBO-minisorozatban az apai ágon orosz felmenőkkel bíró Helen Mirren alakít.
Az HBO sorozata megtette a hatását. A legtöbben Nagy-Britanniából érkeztek.
Tíz részt kértek a House of Dragonsból.
A Watchmen dögös látvánnyal és nyers akciójelenetekkel felvértezve indított az HBO GO kínálatában. Az már biztos, hogy a kultikus képregény méltó örököse, amely szintén égető aktuálpolitikai problémákat feszeget. Ám kérdés, mit kezd a sorozattal az, aki nem ismeri a képregényes előzményeket?
Eltehetjük későbbre az epizódokat.
A Telekom 2015-ben vezette be a Magenta 1 nevű csomagját, melyben vezetékes és mobilos előfizetések vonhatók össze úgy, hogy a végösszegre jelentős kedvezményt biztosít a szolgáltató. A cég közlése szerint mára 500 ezer ügyfél kéri így, összenvonva a szolgáltatásokat. Ennek apropóján vezettek be a minap új kedvezményeket: év végéig ingyenes HBO-t és netprobléma esetén ingyenes mobilos korlátlanságot.
Kérdés, hogy elmond-e ez bármit a minőségéről.
Tarolhat az HBO saját gyártású sorozata.
Minden negyedik bányász meghalt: a csernobili kárfelszámolók közül ők hozták a legnagyobb áldozatot mások biztonságáért, ráadásul hamar kiderült, hogy hiába. De hogy a katasztrófa utáni további szörnyűségek esélye mekkora lehetett, azt a tudomány mindmáig nem tudja pontosan.