Nincs feljebb: Magyarországon a Mercedes-Maybach GLS divatterepjáró
A típusnak már az extrák nélküli hazai alapára is bőven meghaladja az 55 millió forintot.
A típusnak már az extrák nélküli hazai alapára is bőven meghaladja az 55 millió forintot.
Szuperfejlett fedélzeti elektronikával, komoly négykerék-kormányzással és minden korábbinál nagyobb luxussal támad a stuttgartiak zászlóshajó modellje.
A stuttgarti márka zászlóshajó kategóriás modellje igazi technológiai tűzijátéknak ígérkezik.
Ilyen az, amikor egy autógyártó szándékosan hoz nyilvánosságra "kémfotókat".
Ez a közel 600 lóerős német terepjáró minden körülmények között megvédi a benne ülők életét.
Az új tulajdonosra váró német kupét a megtalálást követően eddig még le sem mosták.
A hatalmas teljesítmény mellé már-már kamionnyi nyomaték társul ebben a német luxusterepjáróban.
Nem túlzás kijelenteni, hogy a megszokott konzervatív német luxusautós hagyományoktól igen messze áll a legújabb Mercedes S-osztály kabintere.
Érkezőben a stuttgarti gyártó zászlóshajó modelljének legerősebb AMG kivitele.
A stuttgarti gyártó kompakt modellje szó szerint bejáratósan új, ráadásul egy erősen limitált sorozat példánya.
A praktikus karosszériaváltozat felára mintegy 0,6–1,2 millió forint a szedánhoz képest.
Ez a kiváló állapotnak örvendő német luxusautó egyenesen az ezredfordulóra repít vissza bennünket.
A szuperritka Pullman Landauletből az egykori afrikai elnöknek három is parkolt a garázsában.
Itt a megoldás azoknak, akiknek túl gyengék az alapmodellek, és túl erősek az AMG-kivitelek.
Hamarosan itt az új luxusautó, melynek egyik érdekessége a kiterjesztett valóság HUD.
A szögletes terepjáró tuningolt változata jobban gyorsul, és nagyobb a végsebessége is.
A német gyártó által kifejlesztett új technika a hátul ülőket védi frontális ütközés esetén.