Vasárnaptól új menetrend a MÁV-nál és a Volánbusznál
A két társaság összehangolt közlekedést, és több járatot ígér.
A két társaság összehangolt közlekedést, és több járatot ígér.
Minden vasútállomáson és megállóban kötelezően maszkot kell viselni.
Három jegyvizsgálóra is rátámadtak a hétvégén a MÁV járatain. A Kamilla InterCityn egy maszk nélkül utazó férfi köpködött.
Ötszáz forintért lehet egy napig hajókázni a Dunakanyarban.
A politikus három évvel ezelőtt még felháborodott a járművek sajtóban megszellőztetett drágulásán.
Kétszáz méteren zúdult a vágányokra sár és víz Nagymaros és Szob között, bizonytalan időre leállt a forgalom.
A balaton északi partján és a Budapest–Lajosmizse vonalon állítanának forgalomba hibrid motorvonatokat, 2029-re összesen 50 új jármű érkezhet.
Annyira nem jött be szinte senkinek a megálló nélkül közlekedő vonat, hogy alig négy hónap után megszünteti azt a MÁV.
Először a Budapest-Cegléd-Szolnok vonalon közlekedik emeletes vonat, áprilistól már a váci elővárosi vonalon is.
Beváltak a kalauzok által hordott testkamerák, egyre több MÁV-munkatárs kapja meg az eszközt, amely az eddigi tapasztalatok szerint sokat javít a biztonságukon.
A decemberre szóló bérletek január 7-ig érvényesek, de nem érdemes addig várni az újak beszerzésével.
Járműbeszerzési támogatásról kötött szerződést a MÁV-Start Zrt. az Innovációs és Technológiai Minisztériummal (ITM).
Egy nap alatt több mint ezren írták alá azt a petíciót, amelyben a MÁV december közepétől érvényes, új menetrendjének bevezetése ellen indítottak. A változással négy vonat menetideje lenne rövidebb, de tizennyolcé jelentősen nőne, és összesen negyvenegy csatlakozás szűnne meg, de a szegedi tömegközlekedést is felforgatná.
Változik a menetrend december 15-től. Éjszakai vonat jár hétvégente Budapest és Esztergom között, Győrből félórával gyorsabban lehet eljutni a Balatonra, lesz olyan vonat, amely nem áll meg sehol Szeged és Budapest között, egy megállóhelyet megszüntetnek, máshol pedig buszokat is indít a MÁV.