Többé nem indít a MÁV Budapest és Szeged között megálló nélküli vonatokat

Annyira nem jött be szinte senkinek a megálló nélkül közlekedő vonat, hogy alig négy hónap után megszünteti azt a MÁV.

  • hvg.hu hvg.hu
Többé nem indít a MÁV Budapest és Szeged között megálló nélküli vonatokat

Sokan kritizálták a MÁV újítását: a vasúttársaság tavaly december óta indított olyan járatokat, amelyek a Nyugati pályaudvar és Szeged között sehol nem álltak meg. A megállás nélküli járatok miatt az összes többi vonat ritkábban és lassabban tudott közlekedni, ráadásul azok sem jártak jól, akik Szegedről nem a pesti belvárosba utaztak volna. Emiatt még tüntetés is volt, Mosóczi László államtitkár pedig azt válaszolta a tüntetőknek: "szerintünk az intercity legyen valóban intercity, tartsa be, amit a nevében ígér".

A MÁV-Start most mégis bejelentette: többet nem indítanak ilyen járatokat.

Április 5-től a tavalyi menetrend szerint közlekedteti vonatait a vasúttársaság Budapest és Szeged között. A megállás nélküli InterCity-járatok helyett így újra IC- és gyorsvonati részekből álló vegyes szerelvények szállítják majd az utasokat órás ütemben.

Megszűnnek a Kőbánya-Kispesttől Kecskemétig beállított betétjáratok is. A Televonatokkal azonban a továbbiakban is számolhatnak a két nagyváros között utazók.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.