Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Először a Budapest-Cegléd-Szolnok vonalon közlekedik emeletes vonat, áprilistól már a váci elővárosi vonalon is.
Elindult a Nyugati pályaudvarról az első magyarországi emeletes vonat. A MÁV-Start azt ígéri: 2022 végéig összesen 40 nagy kapacitású, 600 ülőhelyes járművet állít forgalomba.
Az új emeletes motorvonat az előírt vizsgálatokat, típusteszteket követően, a szükséges engedélyek birtokában kezdte meg az utasforgalmi próbaüzemet. A MÁV közzétette a menetrendjét is, ezt innen bárki letöltheti.
Március 15-től a Budapest–Cegléd–Szolnok, áprilistól már a Budapest–Vác–Szob vasútvonalon is közlekednek az első emeletes vonatok. Márciust követően áprilisban és májusban is egy-egy, júniusban további hét KISS lesz utasforgalmi próbaüzemre kész, a 11. jármű pedig augusztusban indulhat el. Az első 11 jármű ezen a két elővárosi vonalon vegyesen közlekedik majd.
További nyolc KISS még idén, a további 21 emeletes motorvonat pedig 2022 végéig állhat forgalomba.
Homolya Róbert, a MÁV elnök-vezérigazgatója arról beszélt az átadáson: „Az üzembiztos és menetrend szerinti közlekedéshez nemcsak a járműállományt, hanem a vasúti pályákat is fejleszteni, karbantartani kell.”
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Megváltozhatott az ukrán elnök álláspontja Trump és Putyin alaszkai találkozója előtt.
Az amerikai elnök szerint ez „Washington felszabadításának napja”.