1, azaz egy hidrogénhajtású buszt venne a MÁV – 131 dízelbusz mellett
Azt az egy hidrogénhajtású buszt Csepelen és Szigetszentmiklóson használnák.
Azt az egy hidrogénhajtású buszt Csepelen és Szigetszentmiklóson használnák.
A vasúttársaság úgy eltüntette a menetrendből, mintha nem is lett volna.
A park létesítését korábban Lázár János is támogatta, de a terv a vasúti ingatlanok magánkézbe adásával komoly veszélybe került.
A miniszter elvárja, hogy a politikai szimpátiája vagy aktivizmusa miatt senki ne akadályozza a MÁV munkáját. Nem tudni azonban, hogy az akciót a szabadságán elkövető ellenzéki aktivista hogyan gátolta az utasok kiszolgálását politikai érdekből.
Régóta ígérgetik a híd felújítását, de egyelőre inkább csak sebességmérőket telepítenek.
Több vonalon is műszaki hibák nehezítik a közlekedést, Piliscsaba és Esztergom között vonatok helyett buszok járnak.
Ingyenessé válik január elsejétől a kerékpár- és kutyaszállítás Budapesten belül a MÁV-csoport járatain; mindazok élhetnek a díjmentes szállítási lehetőséggel, akik ország- vagy Pest-vármegyebérlettel, Budapest-bérlettel, a fővároson belüli díjmentes utazási jogosultsággal, esetleg az álláskeresők arcképes havi bérletével rendelkeznek.
A miniszter reagált a MÁV vasárnapi évértékelőjére.
A magyar állami vállalat nem küldött késési adatokat a jelentés készítőinek, így a megbízhatóságra nulla pontot kapott.
Megkéselt, kalauz, csavarhúzóval lábon szúrt buszsofőr, életveszélyes gödöllői HÉV – az állami közlekedési társaság értékelte az évet.
Bár még nem esett le a hó, a vasárnap így is komoly kihívások elé állította a MÁV-ot, aminek többek között a Győri Nemzeti Színház látta kárát.
Az építési és közlekedési miniszter arról beszélt Hajdú Péter műsorában, hogy nem Magyar Péter volt a „balhé” 2024-ben, hanem a Novák-ügy.
Nagy részük eddig is a MÁV-csoportban töltött be vezető tisztségeket.
A nemrég felújított vasútvonalon biztosítóberendezési hiba okozott leállást.
Korábban még azt állította, azért nem, mert az embereknek nem ez volt a legfontosabb. De most már hatalmas fejlesztéseket ígér, amelynek részleteiről csak jövőre számol be.
Terézváros változtatási tilalmat rendel el a tervezett Podmaniczky park területére, miután nem lát kellő garanciákat arra, hogy a Lázár-terv alapján a pályaudvarok felújítására becsalogatandó magántőke figyelembe veszi a kerület szempontjait.
Hiába tett Hadházy Ákos feljelentést, azt állítva, hogy használt, kopott köveket és az 1980-as években gyártott síneket is használnak a Budapest–Belgrád vasútvonal építésén, a NAV nem indít nyomozást.
Sokkal több baleset történik a vasúti átjárókban, mint egy éve, a halálozási szám pedig már több, mint duplája a tavalyinak – tette közzé a MÁV.
A Közlekedési Múzeumnak nem volt rá pénze, így a MÁV karbantartási keretéből fizettette ki Lázár János minisztériuma a kormányzó vasúti kocsijának restaurálását. A konyha-étkezőkocsit szinte a semmiből építették újjá, mahagóni falburkolattal és francia selyemkárpittal borították, a számla végösszege 200 millió forint lehetett. Közben a MÁV-nál gyakran alig jut pénz a közforgalmú járművek életben tartására.
A Szentlélek tér és a Batthyány tér között nem közlekedik a H5-ös HÉV.