Megjavult a MÁV internetes és automatás jegyvásárlási rendszere
A vasúttársaság nem bírságolja meg azokat, akik a műszaki hiba miatt nem tudtak érvényes jeggyel utazni.
A vasúttársaság nem bírságolja meg azokat, akik a műszaki hiba miatt nem tudtak érvényes jeggyel utazni.
Jelenleg körülbelül 800 betöltetlen állás van a vasúttársaságnál.
A bírálatnak nemcsak a tartalma, hanem a címzettje is fontos. Ha nem akarunk igazságtalanságot elkövetni.
A gazdátlan állatot nem tudták leimádkozni a vonatról, végül gyepmestert kellett hívni hozzá.
Radikálisan lecsökkent a pénztárak nyitvatartási ideje.
A Budapest-Cegléd vonalon 60-90 perccel hosszabbodik meg a menetidő a Mávinform szerint.
Akár 20 perces sorban állásra is számíthat, aki ebben az időszakban a Nyugati jegyautomatáinál tervez jegyet venni.
Petíciót írtak a MÁV vezetésének az állandó késéseket megelégelő utasok. Ők kaptak – egy sokat nem ígérő – választ, de a pályán veszteglő utasok legtöbbször hiába szeretnék megtudni, mire számíthatnak.
Több vágányt lezártak, hogy javítsanak a helyzeten, de a dolog nem úgy sült el, ahogy tervezték. Az utolsó ütést egy figyelmetlen markolókezelő vitte be.
Valószínűleg jóval kevesebb uniós forrást kap Magyarország 2021-től, mint a mostani ciklusban, ám várhatóan így is mintegy 1100 milliárd forintot költhetünk majd közlekedésre. A korábbiakkal ellentétben sokan szeretnék, hogy most Budapest legyen a fejlesztések fókusza – legalábbis ha megtartja a fővárost az októberi választásokon a kormány, az építőipar viszont a nyíltvonali vasútépítésben érdekelt. Összeszedtük, mit építenének uniós pénzből.
Egy baleset megsemmisítette pár pillanat alatt a monorierdei vasúti utasvárót, újjáépíteni 14 év sem volt elég.
Ausztriába mentek a legtöbben vonattal Magyarországról, de egyre többen utaznak Romániába és Németországba is.
Banka Rolandot és szamarát, a csomagokat hordozó Rocinantét akkor ismerte meg az ország, amikor a minap felszálltak egy MÁV-szerelvényre. Pedig ennél sokkal érdekesebb dolgok is történtek már velük: hat év alatt bejárták például együtt fél Európát. A tanár végzettségű vándor a gyaloglás és a pénztelenség felszabadító erejéről, egy szamár bölcsességéről, illetve arról is beszélt a hvg.hu-nak, hogy még a fennkölt El Caminón, a folyamatos bandukolásban is ki lehet égni.
Az Üllő-Nyugati pályaudvar szakaszon tavaly a 428 utazásból 107-szer indult, 16-szor érkezett időben a vonat. Csak a késések miatt több mint 7 munkanapnyi idő esett ki az életéből.
A hvg.hu írta meg, hogy a kínai állami tulajdonú CRRC is bejelentkezett a budapesti reptéri vasút megépítésére. A Magyar Nemzet szerint a kormány kell, hogy döntsön, a MÁV-é vagy a kínaiaké legyen a reptéri vasút.
A helyszínelés ideje alatt csak egy vágányon halad a vasúti forgalom.
Az illető valószínűleg természetes halállal hunyt el.
Kelebia állomásán ragadtak azok az utasok, akik Újvidékről akartak vonattal eljutni Budapestre.