Leszakadt egy felsővezeték, jelentősen megnő a menetidő a Budapest-Cegléd vasútvonalon
Akár 40 perces késéssel is számolni kell.
Akár 40 perces késéssel is számolni kell.
A bíróság szerint nem csalás 760-szor utazni a vonaton jegy nélkül, a vasúttársaság viszont ragaszkodik a kártérítéshez.
A vasúttársaság és a Volán lehetne a menekülőútvonala a Lokálnak, de még az se biztos, hogy a Fidesz meg akarja tartani a lapot.
Felmentette a Budapest Környéki Törvényszék a csalás vádja alól azt a férfit, aki legalább 760-szor bliccelt a vonaton, mert a bírói gyakorlat szerint a bliccelés nem bűncselekmény.
Október 21-től a MÁV vasúti bérletei hozzárendelhetők az új típusú - 2016. január 1-től kibocsátott - személyazonosító igazolványhoz, az eSzemélyihez.
Közel 400 millió forintnyi bevételt remélnek tőle.
Ütközés nem történt, a két vonat mindössze 700 méterre állt meg egymástól.
Összekötnék a gödöllői HÉV-et a 2-es metróval. A HÉV azonban egy ideje nem a BKV-é (Budapesté), hanem a MÁV-é (az államé), így el kellene dönteni, mégis hol és hogyan lesz egy fővárosi vonalból állami vonal.
A Magyar Turisztikai Ügynökség által foglalkoztatott tanácsadók, köztük Orbán Ráhel köréhez tartozik az a kommunikációs szakember, aki a gyerekeket megcélzó turisztikai marketingprogram, a Kajla egyik működtetője.
A győri vonalon meghosszabbodhat az esti vonatok menetideje.
Egy darabig a vonatokon is pótdíj nélkül lehet jegyet venni.
Trócsányi László megbukott Brüsszelben, Várhelyi Olivér lett az új magyar EU-biztosjelölt; a Dunántúlon is megjelent a sertéspestis; Mészáros Lőrinc cége bejelentkezett az ország ötödének áramellátására. Ez a hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.
Már folynak a tárgyalások a MÁV-Start Zrt. és a kormány között.
A pusztaszabolcsi vonalon közlekedők bosszankodhatnak.
Az innovációs és technológiai miniszter a Hungrail vasúti konferencián reagált a vasút a média által ért kritikáira. Szerinte egyrészt azért van ez, mert közelednek a választások, másrészt mert most történik valami.
Nem várta meg a minap a kassai intercity a vonal egy szakszán közlekedő, elvileg pont ehhez a vonathoz csatlakozó pótlóbuszt, ezért az utasok Magyarországon maradtak éjszakára. Évente 70-90 ilyen, illetve hasonló panasz érkezik a MÁV-hoz. De mit kell tenni ilyen helyzetben?
Első évében máris 380 millió forint bevételt tudott összehozni egy fiatal köves cég, a GTR Magyarország. Ez önmagában nem is lenne hír, ám a MÁV egyik közbeszerzését illusztris alvállalkozókkal nyerték meg: egy ideig az Orbán család fő bányacége, a Dolomit szerepelt e poszton, az eljárást a család volt érdekeltségével, a NAKK-kal fejezték be. A tendert a GTR ellen induló cég megtámadta, mondván a társaság több ponton sem felelt meg a szigorú feltételeknek.
A szakszervezetek szerint egy ötéves hűségszerződés némileg segítene megállítani a munkaerőhiányt.