szerző:
MTI
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

A vasúttársaság nem bírságolja meg azokat, akik a műszaki hiba miatt nem tudtak érvényes jeggyel utazni.

Ma reggel írtuk meg, hogy az adatbázist kezelő rendszer leállása miatt nem működtek a jegykiadó automaták, és az online jegyvásárlási rendszerből sem lehetett menetjegyet váltani, de még a korábban megvásárolt jegyeket sem lehetett átvenni.

A Mávinform most azt közölte a MTI-vel, hogy azóta sikerült megjavítani a MÁV-START internetes és automatás jegyvásárlási rendszerét. A vasúttársaság azt közölte, hogy nem bírságolja meg azokat az utasokat, akik a műszaki hiba miatt nem tudtak érvényes jeggyel utazni.

Már csak az emberi munkaerő problémáját kellene orvosolni, hisz a Keletiben és a Nyugatiban is előfordult már, hogy nem volt pénztáros, aki kiadja a jegyeket, ahogy váltókezelőből, felsővezeték-szerelőből és jegykezelőből sincs elég.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

Tamás Gáspár Miklós Gazdaság

TGM: Nem a MÁV a hibás

A bírálatnak nemcsak a tartalma, hanem a címzettje is fontos. Ha nem akarunk igazságtalanságot elkövetni.