Itt a MÁV nagy újítása 2025-re: feltalálták a sárga villamost
Nagyon pontos a tramtrain, amikor nem, akkor az az autósok hibája. Úgyhogy több sárga szín lesz a vasútvillamoson, hátha úgy jobban észreveszik.
Nagyon pontos a tramtrain, amikor nem, akkor az az autósok hibája. Úgyhogy több sárga szín lesz a vasútvillamoson, hátha úgy jobban észreveszik.
A MÁV szerint túl sokat akarnak, túl korán, túl rövid határidővel. Szokatlan módon közleményben panaszkodnak és üzennek az ÁSZ-nak.
Legalább öt és fél órányi késést szedtek össze a vonatok egyetlen délelőtt alatt.
A MÁV közleménye szerint a vasutasok “bátor, hatékony és eredményes döntést hoztak”, amikor kihúzták a kocsikat műhelyből.
Érvénytelenítette a vonatkozó a közbeszerzési eljárásokat a közlekedésért felelős miniszter. A pénzt inkább a MÁV szolgáltatásainak javítására költené, Rákosrendezőt pedig így, szemetesen adnák el az araboknak.
Ezt a miniszter a csatorna tudósítójával közölte, aki a vasúton tapasztalt fennakadásokról akart kérdezni.
A közlekedési miniszter azt mondta, maga is kíváncsi arra, mennyi pénzt kell majd visszafizetni a 20 percen túli késések után.
Annyira megsokasodtak a bajok a győri vasútvonalon a felújítás után, hogy a második helyre jött fel, de a legtöbb gondot összeszedő magyar vonal így is ugyanaz lett, mint amely öt éve minden évben. A csúcskésést az a vonat hozta össze, amely Budapestről kilenc és fél óra alatt ért el Ausztriába, de a listánkból az is kiderül, hogy a havazás vagy épp a nyári hőség mennyire viselte meg a vasutat. Ahogy az is, van-e egyáltalán olyan vonal, ahol tökéletes volt a szolgáltatás.
A Brassóba tartó vonat 110 perces késéssel indult el, miután lezajlott a helyszíni vizsgálat. A utasoknak azt javasolják, hogy visszatérítési igényeikkel forduljanak az ügyfélszolgálathoz.
Eddig tisztázatlan okból a megállásra felhívó jelző után állt meg a Corona InterCity. Az utasok nem voltak veszélyben.
Néhány vonat kimarad, mások csak Kelenföldig járnak, vagy épp korábban indulnak a szokásosnál a győri vonalon.
A Déli pályaudvarról Győrbe induló vonat a tatai állomás után rongálta meg a felsővezetéket, Tatabánya és Almásfüzitő között szünetel a forgalom.
Nem csak a határellenőrzés volt a várakozás oka Románia schengeni csatlakozása előtt sem.
A politikus szerint a kormány „a semmit próbálja reformmá sminkelni”.
A vonatok ugyanúgy vesztegelnek a határnál, mint amikor még nem volt szabad az átjárás.
Tíz vállalással indította el Lázár János az évet: a miniszter bejelentette, hogy júniustól 20 percnél nagyobb késés után visszajár a jegyár fele, buszos rásegítéssel készülnek a nyári főszezonra, és mellékesen azt is elmondta, hogy decemberben a GYSEV-ben még nagyobb tulajdonrészt szerzett a magyar állam, úgyhogy több dunántúli megye teljes hálózatát átadják.
A vártnál jóval lassabban halad a terület kiürítése is: eddig 27 lakásból 23-at tudtak birtokba venni, az 56 üzleti partner közül pedig 4 cég perelt.
Azt az egy hidrogénhajtású buszt Csepelen és Szigetszentmiklóson használnák.
A vasúttársaság úgy eltüntette a menetrendből, mintha nem is lett volna.