Hatalmas üzletet nyer és hatalmas kockázatot vállal a 4iG a magyar hadiipari privatizációval
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
A mozdony hajnalban gyulladt ki, fél 9-re állt helyre a forgalom.
Kigyulladt egy mozdony péntek hajnalban a Fegyvernek-Örményes állomáson. A személyvonat mozdonyában tűz keletkezett, az oltásáig a felsővezetéket kikapcsolták a katasztrófavédelem kérésére. Az utasok nem voltak veszélyben – közölte a MávInform.
Az örményesi önkormányzat Facebook-oldalán azt írták, a mozdony belső terében keletkezett tűz.
A történtek miatt a vasútállomáson átmenetileg szünetelt a forgalom, Törökszentmiklósnál és Kisújszállásnál pedig várakoztak a vonatok. A Budapest–Szolnok–Debrecen–Záhony vonalon késések voltak.
Fél nyolc körül részlegesen visszakapcsolták a felsővezeték-hálózatot Fegyvernek-Örményesnél, így korlátozással megindult a vonatforgalom, 8:20-tól pedig már korlátozás nélkül közlekedhettek a vonatok, így péntek kora délelőtt helyreállhat a menetrend a debreceni fővonalon.
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Ezúttal üres volt a csomagtartó.
Nem a „luxizás” leleplezése hozza magával a felháborodást. A nagy változásokhoz vezető lendület hosszú idő alatt halmozódott fel.
Nagyon jól ment tavaly a budapesti városnéző buszok üzemeltetőinek.
Az okok most egyértelműek.
Rendkívül értékes lehet.
A kórtermek jelentős része nem hűtött Magyarországon, a betegek elviselhetetlen melegre panaszkodnak.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.