Az EU-csúcson is téma lesz a Ryanair-gép minszki földre kényszerítése
Felkerült az uniós csúcs napirendjére a minszki gépeltérítés és az ellenzéki aktivista letartóztatása. Az EU vizsgálatot és szankciókat helyezett kilátásba.
Felkerült az uniós csúcs napirendjére a minszki gépeltérítés és az ellenzéki aktivista letartóztatása. Az EU vizsgálatot és szankciókat helyezett kilátásba.
A koronavírus-járvány miatt bevezetett korlátozásoknak köszönhetően az áprilistól június végéig terjedő időszakra mindössze 5-6 millió utassal számol a légitársaság.
Vannak esetek, amikor az állami támogatás is összeegyeztethető az uniós joggal, a luxemburgi testület szerint ez épp ilyen.
A repülőgépek közel másfél évig nem szállhattak fel.
A légitársaság azzal viccel, hogy olcsón lehet most elhúzni Brüsszelből.
A légitársaság kedvezményes jegyeket ajánl Eric Trumpnak, ha már az elnöki különgépet nem használhatja a jövőben.
Az ügyet végleg rendezné a Wizz Air, ezért pert indított.
A júniusihoz képest hatalmasat nőtt a fapados légitársaságok forgalma, de sokkal kevesebben repülnek így is, mint tavaly nyáron.
A légitársaság 185 millió eurós veszteséggel zárta az időszakot, holott egy éve olyankor még közel 250 millió nyereséget könyvelhetett el.
A repülőgép út közben kapott bombafenyegetést.
A légitársaság gépeivel a népszerű dél-európai nyaralóhelyek is elérhetőek lesznek.
A British Airways, az Easyjet és a Ryanair a kötelező karantén visszavonását szeretné elérni.
Július elsejétől napi 1000 járatot indít a légitársaság.
A koronavírus-járvány okozta válság 2023-ig érezteti a hatását a cégeknél, a bércsökkentés már nem elegendő megoldás. Az EasyJet, a British Airways, a Virgin Atlantic és a Ryanair is lépéskényszerben van.
Ahol lehet, mindenhol be kell tartani a másfél méteres távolságot az emberek között, kötelezővé válik a szájmaszk és felfüggesztik a vámmentes árusítást – ezek a legfontosabb elemei az EU Repülésbiztonsági Ügynöksége (EASA) által kiadott új repülési szabályzatnak. A légitársaságok jó része már az új elvek szerint működik.
Egymilliárd eurós adózott nyereséget könyvelt el a Ryanair a március 31-ével zárult, 2020-as pénzügyi évben, 13 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. Az első negyedévre viszont már 200 millió eurós veszteséggel számol az ír fapados légitársaság.
A korábbi útvonalaik 90 százalékára vinnének újra utasokat. Igaz, ritkábban.
Elbocsátásokkal és fizetéscsökkenéssel próbálja átvészelni a következő egy évet a légitársaság.
A Ryanair vezérigazgatója szerint egyszerűen nem tud profitot termelni a Ryanair, ha üresen hagyják a középső ülést, ráadásul úgy gondolja, ennek egészségügyileg sincs értelme.
Ilyen még a gazdasági válságok alatt sem volt: egy hónap alatt a nulla közelébe esett a világ légi forgalma, az elemzők a saját néhány héttel korábbi ultrapesszimista becsléseiket már a legjobb lehetséges forgatókönyvnek látják, több tízezer milliárd forintnyi pénzt bukhat a szektor. Ráadásul ha a járvány véget ér, a gazdasági helyzet akkor sem lesz egyből jobb, így gyors talpraállásban sem érdemes reménykedni.