Önhibáján kívül került nagy bajba a Ryanair
Kilencszáz pilótát és légiutas-kísérőt bocsát el az ír Ryanair, mert a súlyos szoftverhibák miatt nem érkeznek meg a megrendelt Boeing–737 Max gépek.
Kilencszáz pilótát és légiutas-kísérőt bocsát el az ír Ryanair, mert a súlyos szoftverhibák miatt nem érkeznek meg a megrendelt Boeing–737 Max gépek.
Az utasok arra panaszkodtak: miután a vihar miatt nem tudtak Budapesten leszállni, semmilyen segítséget nem kaptak a hazajutáshoz. Most vizsgálatra kötelezték a kormányhivatalt.
Több mint ötödével esett vissza a Ryanair profitja. A szakértők még ennél is rosszabbat vártak.
Vihar miatt az eredeti úticél, Budapest helyett attól 200 kilométerre szállt le a Ryanair gépe, az egyik utas szerint a cég semmilyen segítséget nem adott a hazajutásban.
Több légitársaság is rosszul járt a Boeing 737 Max földre rendelése miatt. A Ryanair a vártnál kisebb mértékű utasforgalom-bővülésre, a veszteséges bázisok bezárására készül.
Egy sztrájkról már hónapokkal korábban értesültek, mégsem szóltak az utasoknak, hogy legalább átszervezhessék a szabadságukat.
Az AirHelp a pontosságot, a kiszolgálás minőségét, és a követelések feldolgozását vette alapul a helyezéshez.
A Snétberger Zenei Tehetség Központ és vezetője rangos díjat kapott Madridban, a díjátadóra Snétberger Ferencet tanítványai is elkísérték. És ha már így együtt voltak, a repülőn dalra fakadtak.
Az utasforgalmi adatok alapján a diszkont légitársaságok örülhettek a legjobban az első negyedévben.
Uniós adatok szerint egyetlen légitársaságként kapott helyett az első tízben, a listát szénerőművek vezetik.
Az új járatok mellett járatsűrítéseket is ígértek.
Az utasok sokat ittak, nem lehetett szétválasztani őket.
Egy brüsszeli szakmai fórumon az európai légitársaságok a légi irányítási rendszer reformját sürgették a dinamikusan növekvő forgalom kiszolgálása érdekében.
Bíróságra vitte a Ryanair azoknak az utasoknak az ügyét, akiknek sztrájk miatt törölték járatát,vagy emiatt három óránál többet késtek – és nyertek. A döntés már csak azért is figyelemre méltó, mert az Európai Bizottság áprilisban kimondta: egy vadsztrájk nem a társaságon kívül álló körülmény.
A Wizzair szerint jogszerűen kérnek pénzt a fedélzeti poggyászokért, de az olasz hatóság szerint minden utasnak joga van hozzá, hogy egy normál méretű kézipoggyászt magával vigyen a gépre.
Az olaszok szerint megtévesztő, hogy a nagy kézipoggyászért külön fizetni kell már a Wizz Airnél és a Ryanairnél.
Mind kevésbé zárható ki annak a lehetősége, hogy a britek megállapodás nélkül lépnek ki az Európai Unióból. Ez sok területen teremt finoman szólva bizonytalan helyzetet, és nemcsak az üzletemberek, de az egyszerű turisták és a kint élő magyarok számára is. Elő az útlevelet, egy kártyafüggetlen telefont: jótanácsaink 20 pontban.
Két férfi verekedett össze a Glasgow-ból Malagába tartó gépen, a pilóta megszakította az utat.
Nagy veszteséggel zárta a Ryanair az előző negyedévet, és a Brexit miatt nem is vár sok jót a következő hónapoktól.