Fekete péntek Olaszországban - közlekedési káoszt okozott a sztrájk
Több budapesti járatot is töröltek az egész napos munkabeszüntetés miatt.
Több budapesti járatot is töröltek az egész napos munkabeszüntetés miatt.
A fapados társaság november végével szünteti meg a fővárosban lévő bázisát.
A Wizz Air már belépett a világelitbe, ha azt nézzük, mekkora része jön a bevételeinek a jegyeladásokon kívül. A fapadosok világszerte ritka kreatívak abban, hogyan kell pénzt elkérni az utasoktól extra szolgáltatásokért, és már a hagyományos légitársaságok is sokat tanulnak tőlük. A jó hír az, hogy a vécéért nem kell fizetni egyelőre.
A vezérigazgató szerint túl sok pilóta dolgozik a cégnél, több száz dolgozót bocsátanának el.
A londoni és a dublini járatokat érintheti a munkabeszüntetés.
Kilencszáz pilótát és légiutas-kísérőt bocsát el az ír Ryanair, mert a súlyos szoftverhibák miatt nem érkeznek meg a megrendelt Boeing–737 Max gépek.
Az utasok arra panaszkodtak: miután a vihar miatt nem tudtak Budapesten leszállni, semmilyen segítséget nem kaptak a hazajutáshoz. Most vizsgálatra kötelezték a kormányhivatalt.
Több mint ötödével esett vissza a Ryanair profitja. A szakértők még ennél is rosszabbat vártak.
Vihar miatt az eredeti úticél, Budapest helyett attól 200 kilométerre szállt le a Ryanair gépe, az egyik utas szerint a cég semmilyen segítséget nem adott a hazajutásban.
Több légitársaság is rosszul járt a Boeing 737 Max földre rendelése miatt. A Ryanair a vártnál kisebb mértékű utasforgalom-bővülésre, a veszteséges bázisok bezárására készül.
Egy sztrájkról már hónapokkal korábban értesültek, mégsem szóltak az utasoknak, hogy legalább átszervezhessék a szabadságukat.
Az AirHelp a pontosságot, a kiszolgálás minőségét, és a követelések feldolgozását vette alapul a helyezéshez.
A Snétberger Zenei Tehetség Központ és vezetője rangos díjat kapott Madridban, a díjátadóra Snétberger Ferencet tanítványai is elkísérték. És ha már így együtt voltak, a repülőn dalra fakadtak.
Az utasforgalmi adatok alapján a diszkont légitársaságok örülhettek a legjobban az első negyedévben.
Uniós adatok szerint egyetlen légitársaságként kapott helyett az első tízben, a listát szénerőművek vezetik.
Az új járatok mellett járatsűrítéseket is ígértek.
Az utasok sokat ittak, nem lehetett szétválasztani őket.
Egy brüsszeli szakmai fórumon az európai légitársaságok a légi irányítási rendszer reformját sürgették a dinamikusan növekvő forgalom kiszolgálása érdekében.
Bíróságra vitte a Ryanair azoknak az utasoknak az ügyét, akiknek sztrájk miatt törölték járatát,vagy emiatt három óránál többet késtek – és nyertek. A döntés már csak azért is figyelemre méltó, mert az Európai Bizottság áprilisban kimondta: egy vadsztrájk nem a társaságon kívül álló körülmény.