Kiszúrt az utasokkal, 150 milliós bírságot kapott a Ryanair a budapesti kormányhivataltól
A tavaly júliusi pozsonyi leszállás miatt büntettek.
A tavaly júliusi pozsonyi leszállás miatt büntettek.
Közleményükben arra nem adtak magyarázatot, hogy miért csak órák utána adtak inni az utasoknak, akkor is csak pénzért.
Túlsúly miatt órákig állt a kifutópályán a Ryanair Gran Canariára tartó járata, ám az utasok nem szállhattak ki, és még vizet sem kaptak. A Miniszterelnökség felháborítónak tartja, ahogy a légitársaság kezelte a helyzetet.
A szocialista politikus szerint egyre több a vállalhatatlan eset a társaságnál.
A fedélzeten lévők három órán át még innivalót sem tudtak vásárolni.
A Ryanair azonnal lépett és mentesítő jegyeket ajánlott fel.
Athén, Korfu, Kréta, Preveza és Szaloniki után már Míkonoszra is lehet utazni a magyar fővárosból.
Az Európai Unió egy korábbi adatsora szerint a Ryanair volt korábban az egyik legjelentősebb szén-dioxid-kibocsátó Európában. A fapados légitársaság saját reklámjaiban viszont ennek ellenkezőjét állította.
„A pilóta többször nagy gázt adott és húzta fel-le a gépet, mindenki imádkozott, azt hittük, meghalunk, pokoli volt” – mesélte.
Az egyik érintett pokoli járatról beszélt, egy fiatal lányt mesterségesen kellett lélegeztetni.
Pár perccel a felszállás után sűrű füst öntötte el az utasteret egy Bukarestből induló Ryanair-repülőn. A fedélzeten pillanatok alatt pánik tört ki.
Mozgalmas hetünk volt a gazdaságban: kiderült, hogy válik Rogán Antal és Cecília, a kormány elkezdte puhítani Karácsony Gergelyt, miközben egy 500 milliárdos uniós büntetést is bevállalt. Közben volt GDP-adat is, és kiderült, miért vált stratégiát Budapesten a Ryanair. Ez a hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.
Mindenkit meglepett a Ryanair bejelentése, miszerint kivonul Budapestről és helyét lengyel leányvállalatának, a Buzz-nak adja át. Több légügyi szakértővel beszéltünk arról, mi motiválhatta a lépést.
A weboldaluk fél egy óta áll, és az applikáció sem úgy működik, ahogy kellene.
Több budapesti járatot is töröltek az egész napos munkabeszüntetés miatt.
A fapados társaság november végével szünteti meg a fővárosban lévő bázisát.
A Wizz Air már belépett a világelitbe, ha azt nézzük, mekkora része jön a bevételeinek a jegyeladásokon kívül. A fapadosok világszerte ritka kreatívak abban, hogyan kell pénzt elkérni az utasoktól extra szolgáltatásokért, és már a hagyományos légitársaságok is sokat tanulnak tőlük. A jó hír az, hogy a vécéért nem kell fizetni egyelőre.
A vezérigazgató szerint túl sok pilóta dolgozik a cégnél, több száz dolgozót bocsátanának el.