#Unilever









A műanyag jelenti a kiutat az olajiparnak
 

A műanyag jelenti a kiutat az olajiparnak

A Greenpeace egy új jelentése arra mutat rá, hogy a globális olajcégek ahelyett, hogy csökkentenék az olajkitermelést, a petrolkémia és a műanyaggyártás felé fordultak, mivel a fosszilis tüzelőanyagok sem a közlekedésben, sem az energiatermelésben nem tesznek már ki akkora szeletet.

hvg.hu hvg.hu




Ezt is véletlenül találták fel, azóta meg nem tudunk betelni vele
 

Ezt is véletlenül találták fel, azóta meg nem tudunk betelni vele

Bár a majonéz minden konyha elengedhetetlen tartozéka, sokszor hajlamosak vagyunk leragadni a jól megszokott felhasználási módoknál, recepteknél. Pedig nem csak a sült krumpli mellé, vagy a franciasaláta alapanyagaként állja meg a helyét. Tegyünk egy kis képzeletbeli, receptekkel tűzdelt utazást a világ körül, és nézzük meg, hogy hol és hogyan használják a majonézt. Útra fel!

Hellmann's Hellmann's




Nagy pénz, nagy foci? Három gigavállalat, három zöld eredmény
 

Nagy pénz, nagy foci? Három gigavállalat, három zöld eredmény

Az Unileverről a ketchupos flakon és a mosószer, az Apple-ről a telefonok és számítógépek, a Legóról pedig a műanyag építőkockák jutnak eszünkbe. Hagyományosan egyik terület sem a legzöldebb, de mindhármon lehet tenni valamit annak érdekében, hogy egy kicsit fenntarthatóbb legyen a cég működése. Mint látható, ez úgy is megoldható, hogy közben a vállalat profitja se csökkenjen – sőt. Akár az autógyártásban is.

hvg.hu hvg.hu