Önállósul a közkedvelt fagyimárka, miközben több ezres leépítésbe fog az Unilever
Az óriáscég a rossz gazdasági eredmények miatt szervezi át a vállalatot.
Az óriáscég a rossz gazdasági eredmények miatt szervezi át a vállalatot.
A vállalat vezérigazgatója egy interjúban arról beszélt, hogy karcsúsítják az élelmiszermárka-portfóliót, de konkrét, eladósorba kerülő cégeket nem nevezett meg.
A brit multit többször bírálták azért, amiért bár azonnal leállította az oroszországi import-exportot, miután Oroszország megtámadta Ukrajnát, mostanáig nem adta el az orosz leányvállalatát.
A hatékonyságnövelés jegyében külön cégbe szervezi a jégkrémgyártást az Unilever. A brit multinak Magyarországon Veszprémben van jégkrémgyára, itt egyebek mellett Magnum jégkrémeket gyártanak.
A multi azért nem akarja felszámolni a Moszkvának évi nagyjából 255 milliárd forint bevételt termelő érdekeltségeit, mert akkor azokra rátenné a kezét az orosz állam.
Az ország iránti hosszú távú elkötelezettségüket akarják demonstrálni.
Drágább lesz a csoki, a szesz, a leveskocka, a fagyi és a macskakaja is.
Drágult a nyersanyag, az energia és a munkaerő is, ráadásul az infláció is hasít.
A Greenpeace egy új jelentése arra mutat rá, hogy a globális olajcégek ahelyett, hogy csökkentenék az olajkitermelést, a petrolkémia és a műanyaggyártás felé fordultak, mivel a fosszilis tüzelőanyagok sem a közlekedésben, sem az energiatermelésben nem tesznek már ki akkora szeletet.
Hasonló döntést hozott az Unilever, a Johnson & Johnson pedig beszünteti a bőrfehérítő krémek értékesítését Ázsiában és a Közel-Keleten.
A cég összes termékét karboncímkével látják el, így tudni fogjuk, mekkora üvegházhatásúgáz-kibocsátással járt az előállítása és a szállítása annak, amit megveszünk.
Bár a majonéz minden konyha elengedhetetlen tartozéka, sokszor hajlamosak vagyunk leragadni a jól megszokott felhasználási módoknál, recepteknél. Pedig nem csak a sült krumpli mellé, vagy a franciasaláta alapanyagaként állja meg a helyét. Tegyünk egy kis képzeletbeli, receptekkel tűzdelt utazást a világ körül, és nézzük meg, hogy hol és hogyan használják a majonézt. Útra fel!
Paul Polman vezérigazgató szerint döntésükbe nagy szerepe volt annak, hogy Hollandiában hamarosan eltörlik majd az osztalékadót.
A röszkei gyárát bezárja a cég, a román és német üzemeibe telepíti át a gyártást.
Európa nyugati feléhez képest sokkal hamarabb visszaállhat a járvány után a szépség- és testápolási piac Keleten.
Az Unileverről a ketchupos flakon és a mosószer, az Apple-ről a telefonok és számítógépek, a Legóról pedig a műanyag építőkockák jutnak eszünkbe. Hagyományosan egyik terület sem a legzöldebb, de mindhármon lehet tenni valamit annak érdekében, hogy egy kicsit fenntarthatóbb legyen a cég működése. Mint látható, ez úgy is megoldható, hogy közben a vállalat profitja se csökkenjen – sőt. Akár az autógyártásban is.
A Buzzfeed szerint egy szerkesztő és egy szépségkirálynő is áldozatául esett a cég nyomulásának.
Mark Zuckerberg péntek este nagy változásokat jelentett be: megjelölik a problémás posztokat, de ha hírértékük van, nem törlik őket.
A hatóság szerint a cég megsértette a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmát, mivel a hirdetés a szokásosnál nagyobb érdeklődést váltott ki az iskolások szülei részéről.