Mint egy porszívó: ventilátort kapott a hátára a legújabb hipersportkocsi
A Gordon Murray Automotive T.50 nagyon könnyű és élmény vezetni.
A Gordon Murray Automotive T.50 nagyon könnyű és élmény vezetni.
A Miura korának egyik legkomolyabb sportkocsijának számított és az olasz autógyártás egyik legendája.
Eddig még nem készült ennyire nagy teljesítményű szívómotoros Lamborghini sportkocsi.
Az első generációs Vanquish modernizált változatát egy közel 600 lóerős V12-es motor mozgatja.
Az Aventador SVJ Xago Editionből olyan kevés készül, hogy csak igen nagy szerencsével találkozhatunk majd vele az utakon.
Ebből a jelentősen 600 lóerő feletti luxuslimuzinból alig több mint tucatnyi példány készül.
A nem sokkal az ezredforduló után legyártott SL 600 motorházteteje alatt egy kiváló 6 literes erőforrás található.
Ez a szívómotoros olasz sportkocsi korának egyik leggyorsabbja volt, a gyártó fioranói tesztpályán 1 másodpercet vert az ikonikus Enzóra.
A bajor gyártó hivatalosan is megerősítette, hogy a négyféle hajtáslánccal érkező 7-es sorozat legerősebb kivitelében már nem lesz belsőégésű motor.
Alig több mint 70 ezer kilométert tettek csak meg ezzel a 22 éves fullextrás német luxusautóval.
A Daimler hivatalosan is bejelentette, hogy 2020-ban leleplezi flagship kategóriás luxusautójának új generációját.
Stuttgartban egy az S-osztályban lévő V12-es csúcsmotornál is sokkal komolyabb erőforrást terveztek.
Kipróbáltuk minden idők legnagyobb motorral szerelt és legdrágább BMW-jét, amely mellett nehéz érveket felsorakoztatni. Emiatt halálra is van ítélve, mi azonban utoljára még érezni akartuk, hogy hogyan muzsikál a tucatnyi henger.
Egy patinás bajor luxusszedán azoknak, akik esetleg talán még a V12-es motorok finomságával sem teljesen elégedettek.
A közel 5 évtizedes múlttal rendelkező olasz sportkocsi motorházteteje alatt egy V12-es erőforrás rejtőzik.
Jelenleg nem kínálnak ennél olcsóbban használt Ferrarit hazánkban, mutatjuk a V12-es motorral szerelt, 2+2 üléses sárga példányt.
A hazánkban 55,2 millió forintos alapárú luxusautó sportkocsikat megszégyenítő menetdinamikával bír, pedig bőven nehezebb 2 tonnánál.
Az erősen limitált szériás Pagani gyakorlott sofőrt kíván, hiszen sok száz lóerős teljesítménye csak és kizárólag a hátsó kerekeket hajtja.
Az ágaskodó lovas olasz sportkocsikból a legutóbbi negyedévben közel 2300 darab talált gazdára, ami ebben a kategóriában kiváló teljesítmény.
A kékvérű brit gyártó készülőben lévő sportkocsija feltöltő nélkül is bőven tudja az 1 000 lóerőt.