A McLaren bemutatta valaha készült legerősebb kabrióját
Elkészült az igen komoly produkcióra képes McLaren 765LT nyitható tetejű változata.
Elkészült az igen komoly produkcióra képes McLaren 765LT nyitható tetejű változata.
A német gyártó legerősebb biturbó V8-as motorjával hajtott újdonság minden riválisát lelépi, még a Lamborghini Urust is. Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban a Nordschleife leggyorsabb SUV-ja, a végletekig kihegyezett legsportosabb Cayenne.
Az 1,2 milliárd forintba kerülő hipersportkocsiból nem készül túl sok, ritka látvány lesz az utakon.
A szupergyors sportkocsival 6 perc 30 másodperces Nordschleife köridőt céloz meg a brit márka.
A bőven 600 lóerő feletti divatterepjáró a magasabb sebességtartományokban is kiválóan gyorsul.
Megérkezett a nemrégiben megújult Ford F-150 Shelby-féle tuningváltozata.
A politikailag abszolút nem korrekt szélsebes kisautót először Goodwoodban lehet majd élőben megtekinteni.
Az újdonság a 0-200-as sprintet is kevesebb, mint 8 másodperc alatt abszolválja.
Könnyen kikövetkeztethető, hogy a hatalmas teljesítmény mellé bőven 1000 Nm feletti nyomaték társul.
Az újgenerációs Defender masszív ültetést és hatalmas könnyűfém felniket kapott.
Ha kell, kőkemény sportkocsikat megszégyenítő módon vadássza le egymás után a kanyarokat, és ha kell, az úthibákat finoman kirugózva halkan szállítja a családot, a csomagokat és akár a kutyát is. Skizofrén sportkombi, ami ráadásul nem is feltétlenül fogyaszt sokat.
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg kevésnek találják az 585 lóerős alapmodellt.
Ezzel a német terepjáróval bárhol azonnal az érdeklődés középpontjába lehet kerülni.
Ez nem csak egy Mustang, hanem a Mustang. A valaha készült legerősebb gyári Ford, ami pokolian erős és olyan hangos, hogy még a szomszéd faluban is hallani a géppuskaropogás jellegű orgánumát. Egy szupersportkocsi, amiért tulajdonképpen nem is sok az 50 millió forint.
Új aerodinamikai csomagot és sportkipufogót kapott a legújabb középmotoros változat.
Az 1970-be visszarepítő különleges kabrióról nem túlzás azt állítani, hogy szalon állapotnak örvend.
A praktikus német prémium autó kevesebb mint 3 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100-ra.
A kékvérű brit luxusautó ezen kivitele nem a luxusról, hanem a lehető legnagyobb tempóról szól.
0-ról 400-ra alig több mint 21 másodperc alatt katapultál a hibrid hajtásláncú kaliforniai újdonság.
Az Astonnál messze még a biturbó V8 halála, melyet mi sem bizonyít jobban, mint jelen tesztalanyunk, az 510 lóerős teljesítményét kizárólag a hátsó kerekekre rászabadító nyitott tetős és hattyúajtós Vantage. Melyben kicsit akár farmeres James Bondnak is érezhetjük magunkat.