650 lóerős lett az új Audi SQ7
A négykarikás divatterepjáró teljesítményben feljött a Lamborghini Urus szintjére.
A négykarikás divatterepjáró teljesítményben feljött a Lamborghini Urus szintjére.
Hatalmasat üt, arisztokratikus húrokat penget és bárhova elviszi a komplett családot, akár kutyástól is. Alaposan meghajtottuk az Aston Martin első szabadidőautóját, a bivalyerős AMG-szívű DBX-et.
Szélvédője már lehet a brit szupersportkocsinak, oldalablakokat és tetőt viszont felár ellenében sem kérhetünk hozzá.
Az SSC két új változatot mutatott be a sebességrekorder Tuatara hiperautóból.
A hatalmas divatterepjáró alig 4,5 másodperc alatt tudja le a 0–100-as gyorsulást.
Az S-osztályra épülő non-plus-ultra luxuslimuzin kétféle változatban rendelhető.
Ennek a különleges GT R-nek a vezetéséhez nem árt bukósisakot húzni a fejünkre.
Az új német SUV úgy gyorsul 0-ról 100-ra, hogy azt a legkeményebb sportkocsik is megirigyelhetik.
A Ferrari SF90 megnövelt teljesítményű kivitele akár 350-nel is képes száguldani.
A 720S típusjelzésű szupersportkocsi egyedi Gulf külsőt kapott.
A hatalmas hűtőrácsot kapott luxusautó hossza jelentősen meghaladja az 5 métert.
A Mansory által kezelésbe vett típus külseje visszafogottnak egyáltalán nem mondható.
Az alig két esztendős luxusszedánnak máris felvarrták egy picit a ráncait.
A DBX típusjelzésű SUV-nak köszönhetően nincs panasz a kékvérű brit márka eladásaira.
A hatalmas teljesítménynek és a teherautónyi nyomatéknak köszönhetően közúti rakétaként lő ki a méretes szedán.
Az újdonság végsebessége messze meghaladja a 300 km/h-t.
Az olasz sportkocsinak nem csak a motorját piszkálták meg, a külsejét is módosították.
Kisebb motor, alacsonyabb tömeg, szerényebb fogyasztás. Ezzel kecsegtet a legújabb Bentley, ami még ilyen formában is földöntúli luxusban és nyugalomban repíti gazdáját bőven 300 km/h fölé.
Ebben a szabadidő-autóban minden korábbinál kényelmesebben utazhatunk, akár igen hosszú távokat is.
A bőven 600 lóerő feletti négyajtós kupé az Autobahn új uralkodója lehet.