Itt az F1-es autókat leszámítva valaha készült leggyorsabb McLaren
A Le Mans-i 24 órás autóversenyen elért sikereknek emléket állító McLaren Senna GTR LM-ből mindössze 5 példány készült.
A Le Mans-i 24 órás autóversenyen elért sikereknek emléket állító McLaren Senna GTR LM-ből mindössze 5 példány készült.
Ez az első olyan Ferrari, melynek hivatalos leleplezésére kizárólag online került sor.
A típusnak már az extrák nélküli hazai alapára is bőven meghaladja az 55 millió forintot.
A világ legerősebb szívó V8-asával debütált ez az új közúti versenyautó.
A szuperkönnyű 600 lóerős autóval viszonylag könnyen megoldható volt a feladat.
A Jaguar F-Pace alaposan felpaprikázott változatát a világ leggyorsabb SUV-jai között jegyzik.
A Panamera külseje keveset változott, az újdonságok inkább a lemezek alatt keresendők.
Ez a közel 600 lóerős német terepjáró minden körülmények között megvédi a benne ülők életét.
Ezt az autót egyértelműen nem használati tárgyként, hanem befektetésként vásárolták meg.
A Koenigsegg Jeskónak nemcsak a hajtáslánca és a menetdinamikája, hanem a műszerfala is igen különleges.
A hatalmas teljesítmény mellé már-már kamionnyi nyomaték társul ebben a német luxusterepjáróban.
Az újdonság 140 lóerővel erősebb, mint a kiindulási alap RS Q8 SUV.
Az új modellek gyorsulása csak messze 300 km/h felett ér véget.
A tavaly tavasszal leleplezett SF90 Stradale első példányait várhatóan csak az év végén vehetik át a megrendelők.
Itt a megoldás azoknak, akik esetleg túl gyengének találják az alaptípus V8-as biturbó motorját.
Ha egyedi fényezést is szeretnénk, az további 3 millió forintunkba kerül.
A szögletes terepjáró tuningolt változata jobban gyorsul, és nagyobb a végsebessége is.
A bajor gyártó legnagyobb típusának új változatából mindössze néhány száz példány fog készülni.
A Hennessey Venom F5-öt már régóta ígérgetik, de ősszel végre tényleg elkészül.
A külső minimális mértékben változott, a motort viszont jelentősen erősebbé tették.