Itt az új Porsche Cayenne GTS: V6 után visszatért a V8
Megérkezett a német gyártó nagyobb divatterepjárójának új sportos kivitele.
Megérkezett a német gyártó nagyobb divatterepjárójának új sportos kivitele.
A mintegy 2,5 tonna tömegű SUV eladási mutatóival elégedett lehet a VW konszern kékvérű brit márkája.
A közel egy éve leleplezett amerikai sportkocsira még további egy évet várnunk kell.
A kékvérű brit gyártó kézzel összeszerelt hatalmas erőforrásából nem készül több példány.
Nem kell messzire utaznunk ezért a 80-as évekbeli kőkemény olasz sportkocsiért, viszont nem árt, ha sok pénz van a bankszámlánkon.
Ebből a bőven 300 lóerő feletti szedánból egykoron kevesebb, mint 100 darab készült.
A 70-es évek szovjet luxusába visszarepítő, kiváló állapotú négykerekűnek alaposan megkérik az árát.
A nyitható tetejű Lexus LC500 első példányai megérkeztek, mutatjuk milyen az egyedi külsejű új V8-as kabrió.
A remek tömeg/teljesítmény arányú új roadster komoly vezetési élménnyel kecsegtet.
Politikailag abszolút nem korrekt ez a bőven több mint 5 méter hosszú izmos divatterepjáró.
Az erőhiánytól egyáltalán nem szenvedő amerikai izomautót eddig nem használták túl sokat.
Ez az egykori csúcskategóriás Audi egyenesen a rendszerváltás korába repít vissza bennünket.
A hatalmas luxuslimuzin ABT által kezelésbe vett változata sportkocsikat megszégyenítően gyorsul.
A ráncfelvarrt 5-ös sorozat non-plus-ultra kivitelének leleplezésére már nem kell sokat várnunk.
Ez az új családi autó alig 3,6 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 100-as tempóra.
A csökkentett hasmagasságú olasz sportkocsi erősebb és gyorsabb lett.
Ekkora teljesítményhez a csúcsnyomatékot is jelentősen megemelték.
A 81 centiméteres rugóúttal rendelkező újdonságnak semmilyen terep sem jelenthet akadályt.
A BMW M8 alaposan felhergelt új változata álló helyzetből 100-ra alig 2,9 másodperc alatt lő ki.
A hatalmas V8-as benzinmotorra szerelt kompresszor megteszi a hatását.