Naponta 14 darabot adnak el a hatalmas Bentley divatterepjáróból
A mintegy 2,5 tonna tömegű SUV eladási mutatóival elégedett lehet a VW konszern kékvérű brit márkája.
A mintegy 2,5 tonna tömegű SUV eladási mutatóival elégedett lehet a VW konszern kékvérű brit márkája.
Az újraegyesítés óta nem volt ilyen rossz évük a gyártóknak.
A Nissan közép-angliai gyára évente félmillió autót gyárt, amelyek 70 százaléka az uniós piacra kerül. Ha nem lesz Brexit-megállapodás, a japán márka kivonul az országból.
A továbbfejlesztett lágyhibrid hajtású Ignis első példányai még ebben a hónapban megérkeznek Magyarországra.
Itt 2-3 euró, ott 5-10 euró spórolás, ami a végén akár jelentős költségelőnyt is jelenthet.
A fejlett vezetéstámogató technológiákat nem maga az AvtoVAZ fogja kifejleszteni.
Mindezt egybekötik azzal, hogy teljesen átálljanak az elektromos autók gyártására.
A koronavírus miatt késve indulhat be a Mach-E sorozatgyártása, emiatt az öreg kontinensre várhatóan csak 2021-ben érkeznek meg az első autók.
Nemrégiben hajszál híján az Év Autója lett, hamarosan viszont véget érthet az Alpine A110 pályafutása.
A Porsche úgy látja, hogy a néhány év múlva életbe lépő új szabályozás miatt a downsizing után upsizing jöhet.
A cég állítja: sem a vezérigazgató, sem az elnök nem sértett törvényt.
Ötvenötezer alkalmazottja van a Fiat Chrysler Automobiles konszernnek Olaszországban.
A PSA csoport gyártásért felelős alelnöke szerint „fokozatosan és biztonságosan” indítják meg a gyártást, „ez a két kritérium határozza majd meg az elkövetkező hetek és hónapok döntéseit”.
A világjárvány keresztülhúzta az olasz sportkocsigyártó terveit, az új modellek bemutatása hónapokkal csúszik.
Meglepetésként érte a debrecenieket a bajor autógyár szerdai bejelentése a munkálatok elhalasztásáról, noha ezt korábbi hírek szerint már lehetett sejteni. Szijjártó Péter külgazdasági miniszter Debrecenbe megy, hogy a BMW vezetőivel tárgyaljon.
A koronavírus miatt nemcsak a gyártási, hanem a helyi értékesítési tevékenységek is teljesen leálltak.