A VW megmutatta vadonatúj kompakt divatterepjáróját
A német gyártó legfrissebb modellje egy kupésra faragott szabadidő-autó, ami várhatóan jövőre jut el hozzánk.
A német gyártó legfrissebb modellje egy kupésra faragott szabadidő-autó, ami várhatóan jövőre jut el hozzánk.
A brit szupersportkocsi japánok által finomhangolt egyedi változatát Ukrajnában kapták lencsevégre.
A nem sokkal az ezredforduló után legyártott SL 600 motorházteteje alatt egy kiváló 6 literes erőforrás található.
A korlátozó intézkedések továbbra is érvényben maradnak, de az orosz autógyártók fokozatosan visszatérnek a normál kerékvágásba.
Íme a megoldás azoknak, akik eddig túl gyengének találták a szuperkönnyű brit hiperautót.
A konkrét autónak nem maga a svéd gyártó, hanem furcsa módon egy amerikai McLaren kereskedés keres gazdát.
Az általában közlekedési dugókkal terhelt utakon most kivételesen csak egy román oldtimer árválkodott.
Sokak örömére a bajor gyártó népszerű modellje várhatóan nem kap túlságosan nagy hűtőrácsokat.
A felvétel készítői többek közt azt is megnézték, hogyan katapultál a kocsi 0-ról 200 km/h-ra.
A Lengyelországban történt közúti balesetet feltehetően a sofőr alkoholos befolyásoltsága okozta.
Ez a makulátlan állapotú E30-as BMW egyenesen 1986-ba repít vissza bennünket.
Az új tulajdonos nem egyszerűen csak egy autót, hanem egy darabka történelmet is vásárol majd magának.
A kiváló terepjáróképességű, de teljesen elavult autóban villanymotor váltotta a jó öreg benzines egységet.
Megnéztük, hogy hol készül az Év Autója-díjas kompakt szabadidőautó, az XC40 tisztán elektromos változata, és üléspróbát is vettünk az elsőként Google-szoftvert futtató zöld rendszámosban.
Az új tulajnak lesz vele némi munkája, mindenesetre úgy tűnik, hogy ezzel az oldtimerrel megéri foglalkozni.
A háromdimenziós hatást keltő egyedi gyalogos átkelőhelyet az autósok vélhetően jobban látják majd.
A közelmúltig kevesen gondolták volna, hogy a kiváló állapotban lévő oldtimer egyszer majd újra szolgálatba fog állni.
Egy lehetséges megoldás azoknak, akik a 640 lóerős legerősebb gyári kivitelt is gyengének találják.
A Toyota prémiummárkájanak sportmodellje veszített a tömegéből, jobban kanyarodik, és egyben okosabb is lett.
Az idei világbajnokság jó esetben nyáron, legrosszabb esetben ősszel veheti kezdetét, és akár 2021-re is átnyúlhat.