Jugoszláv retro: hogy tetszik ez a szupermodern 2018-as Zastava?
Az ősök vonalvezetését továbbvivő újdonság motorházteteje alatt egy enyhén túlméretezett erőforrás teljesít szolgálatot.
Az ősök vonalvezetését továbbvivő újdonság motorházteteje alatt egy enyhén túlméretezett erőforrás teljesít szolgálatot.
A Daimlernél pénzügyes, a Ferrarinál dohány-, a Fordnál bútoripari menedzser vette át a kormányt, a General Motorsnál pedig egy hr-es.
Egy kis időutazásra hívjuk olvasóinkat, mutatjuk, hogy néhány évtizede hogyan mutatott a valaha készült legnépszerűbb orosz terepjáró reklámfilmje.
A Volkswagen vázolja számunkra, hogy milyen csúcstechnológiát szerel legújabb járművei világításába.
A brit Dyson nevét legtöbben háztartási gépeiről ismerhetik. Az elektromosságot új terveik értelmében sem hagyják el, de jóval nagyobb masináknál is alkalmazhatják.
62 évvel ezelőtt még nem Photoshoppal megszépített fotók és CO2 kibocsátási adatok uralták az autógyártók hirdetéseit.
A japán gyártó cserébe annyit kér, hogy a garancia időtartama alatt kizárólag márkaszervizbe vigyük az autót. Ami egyelőre csak és kizárólag a Proace lehet.
Ha a nemrégiben kijött X7-es BMW-ből egy kicsit sportosabb kiadásra vágyunk, akkor érdemes egy pillantást vetni erre a kupésra faragott változatra.
Pár gombnyomás a mobilunkon, és máris máshogy néz ki a lámpa rajzolata, mint előtte. És ez még csak egy, az új funkciók közül.
Egy friss tanulmány szerint az autóiparban 2030-ra teljesen átalakulhat a munkaerőpiac, felgyorsulnak a fejlesztések és a személyautók is komoly változáson mennek keresztül.
Aggódik az Európai Autógyártók Szövetsége.
A döntés következtében a japán gyártók közül hamarosan már csak a Mazda árul majd Európában öngyulladós motorú típusokat.
Az optimalizált hajtásláncok és a nagyobb kapacitású telepek nagyobb hatótávot tesznek lehetővé.
A felvételből kiderül, hogy az orosz, a japán és német technika mennyire könnyen kelthető életre azután, hogy 1 évet a föld felszíne alatt töltöttek.
A német prémium márka újdonsága Spanyolországban, a Seatnál készül.
Mutatjuk, hogy a legfrissebb 2018-es adatok alapján jelenleg melyek a világ legtöbbet érő autómárkái.
A Renault egyik vezető munkatársa talált némi párhuzamot az olcsó román SUV és az ikonikus amerikai izomautó között.
Meglepetés kellene ahhoz, hogy el lehessen érni az év végi célt, hiába volt az augusztus az év második legerősebb hónapja.
A Kamaz szóról nem pont az elektromobilitás jut eszünkbe, de hamarosan könnyen változhat a dolog.
A BMW Csoport szeretné elkerülni a Brexit környékén kialakuló esetleges káoszt, ezért egy rövid ideig sem Minit, sem pedig Rolls-Royce-t nem gyártanak majd.