Nyár végére várja a Wizz Air a légi közlekedés újraindulását
Az oltási program gyorsítja szektor újraindulását a légitársaság szerint.
Az oltási program gyorsítja szektor újraindulását a légitársaság szerint.
A júniusihoz képest hatalmasat nőtt a fapados légitársaságok forgalma, de sokkal kevesebben repülnek így is, mint tavaly nyáron.
A British Airways, az Easyjet és a Ryanair a kötelező karantén visszavonását szeretné elérni.
A koronavírus-járvány okozta válság 2023-ig érezteti a hatását a cégeknél, a bércsökkentés már nem elegendő megoldás. Az EasyJet, a British Airways, a Virgin Atlantic és a Ryanair is lépéskényszerben van.
9 millió ügyfél adata szivárgott ki, több mint kétezer hitelkártyáról is információkat szereztek a hackerek.
Szigorú biztonsági intézkedéseket vezetnek be, ételt nem fognak felszolgálni.
A koronavírus-járvány okozta bizonytalanságok miatt az EasyJet felfüggeszti a járatmódosítási díjak felszámolását.
A férfi egy fél üveg vodkát vitt fel magával a gépre, még társat is szerzett az italozáshoz.
A Wizz Air már belépett a világelitbe, ha azt nézzük, mekkora része jön a bevételeinek a jegyeladásokon kívül. A fapadosok világszerte ritka kreatívak abban, hogyan kell pénzt elkérni az utasoktól extra szolgáltatásokért, és már a hagyományos légitársaságok is sokat tanulnak tőlük. A jó hír az, hogy a vécéért nem kell fizetni egyelőre.
Az EasyJet szerint nekik a biztonság az első.
A váltás nemcsak a környezetnek, de a légi iparnak is jót tenne, amely csak tavaly mintegy 51 ezer milliárdot költött üzemanyagra.
Az AirHelp a pontosságot, a kiszolgálás minőségét, és a követelések feldolgozását vette alapul a helyezéshez.
Az allergiásokra való tekintettel nem árulnak többé mogyorót a légitársaság gépein.
Az utasforgalmi adatok alapján a diszkont légitársaságok örülhettek a legjobban az első negyedévben.
Luigi Di Maio miniszterelnök-helyettes és gazdasági miniszter szerint nincs kockázat abban, hogy a két légitársaság beszállna az Alitalia felélesztésébe.