Gombák ellen gombával a kertben? Tények és tévhitek a permetszer helyett használható talajoltóanyagokról
Sárkány ellen sárkányfű kell és nem permetszer.
Sokak szerint szentségtörés, mások szerint viszont a Ford egyszerűen csak kiszolgálja a piaci igényeket. Zöld rendszám és összkerékhajtás a csomagban.
A Ford a múlt héten leplezte le az első gyári villany-Mustang sportkocsi prototípust, most pedig feltűnt a színen az első olyan sorozatgyártású Mustang, mely nem elég, hogy tisztán elektromos hajtásláncú, hanem még SUV-os vonalvezetésű is egyben. Íme a vadonatúj Ford Mustang Mach-E:
Az amerikai vállalat tegnap árulta el az újdonság nevét, és bár a hivatalos leleplezésre csak november 18-án a Los Angelesi Autószalonon kerül majd sor, a termék készülőben lévő weboldaláról már most kiszivárgott néhány fotó és információ.
Legolcsóbban 43 895 dollár (13,2 millió forint) ellenében lehet majd Mustang Mach-E-t kapni, ennyibe kerül ugyanis a 255 lóerős és 370 kilométeres EPA-hatótávolságú, hátsókerék-hajtású alapmodell, mely felár ellenében összkerékhajtással is rendelhető. És 5-6 másodperc magasságában tudja le a 0-100-as sprintet.
Az 59 900 dolláros (18 millió forint) és 333 lóerős First Edition kizárólag összkerékhajtással készül, a hatótávja pedig mintegy 430 kilométer. A csúcsot a 60 500 dolláros (18,2 millió forint) GT jelenti majd, mely egyelőre ismeretlen teljesítményű, illetve ugyancsak összkerekes modell elsősorban 3,5 másodperces 0-100-as szintidejéről, illetve 400 kilométeres hatótávjáról ismerszik meg.
Aki a legritkábban szeretné töltőre dugni a Mach-E-t, annak az 52 400 dolláros (15,7 millió forint) és 282 lóerős, kizárólag hátul hajtós California Route 1 kivitelt érdemes választania, ennek EPA-szabvány szerinti, vagyis gyakorlatban is hozható hatótávja ugyanis 480 kilométer. A forgalmazás 2020 végén, 2021 elején kezdődik meg.
Ha esetleg sokkolta a minden Mustang-hagyománnyal szakító új jövevény, olvassa el a még normál V8-as motorral szerelt és hátsókerék-hajtású változatról készített közelmúltbeli részletes tesztünket.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Sárkány ellen sárkányfű kell és nem permetszer.
Ha kétségei merülnének fel, akkor nézze meg a 2025-ös év első negyedéves számait.
A kormányfő Diogo Jotáról, Lázár Jánosról és a Tisza Pártról is beszélt egy videós interjúban, meg arról, hogy a felesége szólt neki: ne engedjen be egy migránst sem.
Kijev rákényszerülhet arra, hogy igazságtalan tűzszünetet kössön.
A rendezőtrió egyharmadával Leslie Nielsen fingógépéről, a pilótás pedofilpoénokról, a Top Secret bukásáról és O.J. Simpsonról is beszélgettünk.