szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A japán gyártó sokáig csak a hibridekre esküdött, de végül beállt a sorba, és elkészítette az elektromos C-HR-t.

A Toyota 2016-ban dobta piacra az elsősorban egyedi megjelenése és fejlett hibrid hajtáslánca révén hódító C-HR-t. A típus nemrégiben esett át az első ráncfelvarráson, mely egy a korábbiaknál erősebb új hibrid rendszert hozott magával, a napokban pedig megkezdődött a tisztán elektromos hajtású C-HR sorozatgyártása.

Toyota

A tavasszal leleplezett, belső égésű motor nélküli C-HR-t Kínában a GAC-Toyota gyártja, és a helyi piacra szánt első példányokat 2020 elején vehetik majd át a vásárlók.

Toyota

Az új lökhárítót és fedett hűtőmaszkot kapott újdonság meghajtásáról egy 200 lóerős villanymotor gondoskodik, mely maximum 160 km/h-ra gyorsítja az 1 780 kilogramm tömegű kompakt divatterepjárót. A hajtásláncot a japán Aisin kínai részlege gyártja. Az egy feltöltéssel mintegy 350 kilométeres távolság megtételére képes villanyautó ára egyelőre ismeretlen.

Toyota

Mint megtudtuk, az elektromos C-HR európai forgalmazásával kapcsolatban egyelőre még nem született döntés. Az azonban nyílt titok, hogy a közeljövőben a Toyota a korábbiaknál nagyobb figyelmet kíván szentelni a tisztán villanymotoros meghajtású modelleknek. Nemrégiben egyébként ott voltunk a 184 lóerős új hibrid C-HR nemzetközi menetpróbáján, melyről hamarosan részletes anyagban számolunk be.

Toyota

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!