Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A készítők nem tettek mást, mint halk villanymotorra cserélték az oldtimer zajos belsőégésű motorját.
És nemrégiben egy újabb ilyen, lokálisan zéró károsanyag-kibocsátású régi-új Bulli is napvilágot látott. Történt ugyanis, hogy a Volkswagen amerikai részlege megbízta az elektromos autóátalakítással foglalkozó EV Westet, hogy készítsen egy modern villanyos hajtásláncú T2-est. És ez lett a végeredmény:
A fejlesztők egy 2017-es Volkswagen e-Golfot használtak donorként, és annak 136 lóerős villanymotorját beszerelték a 60 lóerős négyhengeres benzines egység helyére. A benzintankot pedig a Golf 35,8 kWh kapacitású akkumulátorára cserélték, mely mintegy 200 kilométeres hatótávot tesz lehetővé.
Arról nem szól a fáma, hogy a menetteljesítmények mennyit javultak, de biztosak lehetünk benne, hogy az új szívet kapott Bulli fürgébb mint valaha.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.