Megkezdték a Nyugati felújítását
A budapesti fejpályaudvart már szombaton lezárták.
A karbantartás ideje alatt pótlóbuszok szállítják az utasokat.
Finoman szólva is nehezen zajlik a pécsi építkezés.
A legtöbben épp a csendes környék miatt választották a zsákfalut, most aggódnak, hogy óriási lenne az áthaladó forgalom.
Tihanyban, Alsóörsön és Szántódon a legmagasabbak az árak.
Az egyik épületben megújul a kiállító- és a rendezvény terem.
A budapesti Blaha Lujza tér teljes felújítása valószínűleg másfél évig tart, de már 2021 végén jöhetnek a részműszaki átadások.
A törmelék jelentős része az utcára hullott, és nem a kordonnal elkerített részre.
Olyan ütemben emelkednek az alapanyagárak, hogy a kivitelezők jó esetben csak két hétre garantálják a szerződésekben azokat. Felvásárlási láz még nincs, de már az ÉVOSZ is kongatja a vészharangot. A GVH is melléjük állt.
Ha nem lehet újratárgyalni a szerződéseket, akkor az alapanyagokon és a minőségen kell spórolni - figyelmeztetnek építési vállalkozók.
A pályaudvart az elmúlt negyven évben nem újították fel átfogóan.
Már légtechnikai rendszerek kiépítésére is felhasználhatók a kormány felújítási programjának ingyenmilliói, a piac mégsem számít különösebb rohamra. Pedig a városi ember számára egyre fontosabb a jó minőségű levegő.
Megújult a főépület és a belső udvar is, és új kiállítások is indultak a kastélyban.
A 3-as metró feletti hidat újítják fel.
Miközben az egri önkormányzatot 825 millió forinttal kompenzálták.
Pedig a munka közel 18 milliárd forint állami támogatásból zajlik.
A Magyar Közlönyben már benne van az erről szóló kormányrendelet, de a stadiont nem nevezik meg. A helyrajzi szám alapján ugyanakkor be lehet azonosítani.
Ugyanazon a napon került Mészáros érdekeltségébe az ingatlan, mint a másik villa.
1896. május 2-án, Budapesten a millenniumi ünnepségek tetőpontján adták át az európai kontinens első, a világ második földalatti vasútvonalát.
Elképesztően nagy lett az érdeklődés a szigetelőanyagok iránt, mióta elérhető a hárommillió forintos otthonfelújítási támogatás. A kereslet növekedése drasztikus, 40–50 százalékos áremelkedést okozott – derül ki a Dalos Tüzép közleményéből. Az építőanyagkereskedő tapasztalatai szerint sokan az utolsó utáni pillanatig kivárnak a rendeléssel, pedig akár hónapokba is beletelhet, mire le tudják nekik szállítani az anyagokat.