Kiválóan teljesített a plugin hibrid Toyota RAV4 a hatótávtesztben
A minden további nélkül zöld rendszámozható újdonság elektromos hatótávja megközelíti a 70 kilométert.
A minden további nélkül zöld rendszámozható újdonság elektromos hatótávja megközelíti a 70 kilométert.
Az amerikai gyártó kompakt villanyautóját hamarosan még ritkábban kell majd töltőre dugni.
Az amerikai gyártó nagyobb méretű elektromos szedánjával mostantól minden korábbinál nagy távolság tehető meg egy feltöltéssel.
A bajor gyártó vegyes hajtásláncú újdonságát az ígéretek szerint minden korábbinál ritkábban kell majd töltőre dugni.
Az olasz gyártó környezettudatos haszonjárművét elsősorban városi használatra szánják.
A Tesla Model S kínai kihívója 600 kilométert meghaladó hatótávval kecsegtet.
Minden jel arra mutat, hogy a gyakorlatban nehéz lesz hozni a típus bőven 200 kilométer feletti gyári hatótávját.
Az új megoldás elegánsnak nem igazán mondható, viszont adott esetben igen jó szolgálatot tehet.
Az amerikai gyártó villanyautóival körülbelül kétszer akkora távot lehet megtenni egy feltöltéssel, mint az európai konkurensekkel.
A Model Y első példányait hamarosan le fogják szállítani, és az új típus hatótávja nőtt a korábbi ígéretekhez képest.
A sok száz lóerős sportszedánnal nem túl nehéz átlépni a sebességhatárokat.
A francia PSA-hoz került német márka megkezdte a plugin hibrid hajtásláncú Grandland X hazai forgalmazását.
A Budapest-Bécs távolság megtételét követően már nem túl sok energia marad az akkumulátorban.
Ha valaki az Autobahnon folyamatosan teljesen lenyomott gázpedállal közlekedik, akkor még a nagy akkumulátorkapacitás ellenére is nagyon gyorsan lemerülhet a kocsija.
Digitalizáció és hibridesítés. A wolfsburgiak ezen két csapásvonal mentén újították meg Európa legnépszerűbb autóját, melybe annyi újdonság került, hogy még felsorolni is nehéz őket.
A német gyártó nem titkoltan sokkal inkább a sportautós menetteljesítményekre és nem annyira a hatótávra hegyezte ki a Taycant.
Az újkori áránál jelentősen kevesebbet kérnek el ezért a 4 éves szegedi Model S-ért.
Az emberi szervezetnek vélhetően már nem túl kellemes, ha egymás után néhány padlógázas rajtot veszünk ezzel a közel 1 milliárd forintos sportkocsival.
Elfogyhat a telefontoktól a laptopokon át a gépjárművekig rengeteg mindenben használt akkukhoz szükséges lítium, ha sok lesz az e-autó. Csak a Tesla és a Volkswagen tervezett gyártási kapacitása elfogyaszthatja a Föld készleteit. Ezért, miközben gőzerővel tökéletesítik a lítiumos energiaforrásokat, egyúttal keresik az alternatívájukat is.
A gyártók már csak a villanymotoros modellek széles körű bevezetésével tudnak megfelelni a szigorodó környezetvédelmi normáknak. A fejlesztések szakadatlanul folynak, nőnek a hatótávok, és a telepek élettartamát is egyre jobban kitolják.