Európában hibridezik a Toyota, de az USA-ban 5,7 literes V8-assal nyomul
A japán gyártó nemcsak azokra a piacokra fókuszál, melyeket éppen fojtogat a CO2-kvóta.
A japán gyártó nemcsak azokra a piacokra fókuszál, melyeket éppen fojtogat a CO2-kvóta.
Jó néhány hétnyi késést követően mostantól már hazánkban is rendelhető az új generációs Golf.
A CLA plugin hibrid változata hazánkban minden további nélkül megkaphatja a számos kedvezménnyel járó zöld rendszámot.
A svéd manufaktúra első, akár családi autóként is használható típusa 2 másodpercnél rövidebb idő alatt tudja le a 0-100-as sprintet.
A forgalmazás kezdetekor benzines és dízel változatban elérhető újdonságból később plugin hibrid kivitel is érkezik.
A VW konszern cseh márkájának első részben elektromos RS modellje kizárólag automataváltóval készül. Szedán és kombi változatban.
Az első "igazi" Cupra erős benzinmotorral, illetve plugin hibrid hajtáslánccal rendelhető.
A nyolcadik generációs Golf erőhiányban nem szenvedő plugin hibrid változatával 60 kilométer lehet megtenni elektromosan.
A bajor gyártó nemrégiben teljesen megújult 3-as sorozata immár összesen négyféle hibrid kivitelben érhető el.
A kaliforniai gyártó egyedi hajtásláncú sportkocsija bőven 400 km/h feletti végsebességre képes. És 1,9 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 100-as tempóra.
Megérkezett a spanyol kompakt sportos csúcsmodellje, illetve környezettudatos plugin hibrid változata.
A lágyhibrid újdonság egyrészt igen sportos, másrészt viszont nagyon keveset fogyaszt.
A V8-as biturbó erőforrással szerelt újdonsággal kevesebb, mint 4 másodperc alatt letudható a 0-100-as gyorsulás.
Zöld rendszámot ugyan nem kaphat Esztergom új büszkesége, de az elődjénél kevésbé terheli a környezetet és szerényebb az étvágya. 400 kilométeren át próbálgattuk a lágyhibrid új Vitarát.
A környezettudatos koreai járgánnyal egy feltöltéssel közel 60 kilométer tehető meg tisztán elektromosan.
A Ford Magyarország nemrég kinevezett új ügyvezetőjének határozott véleménye van a jelenlegi trendekről, az autóipar hazai és nemzetközi helyzetéről, de az izgalmas jövőről is elárult néhány dolgot. Szabó Attilával beszélgettünk.
Az Audi A8 legsportosabb változatának hazai alapára meghaladja a 40 millió forintot.
Ezek a bajor gázolajos modellek azért annyira még nem hibridek, hogy zöld rendszámot kaphassanak.
Nulláról százra gyorsulásnál egy Huracán éppen csak le tudja lépni ezt a méretes Audit.
Míg Európa egészét tekintve visszaestek a gázolajos motorral szerelt újautó-eladások, addig nálunk nőttek azok.