Itt a zöld rendszámos új BMW X2
A bajor gyártó sportos crossovere mostantól már fejlett plugin hibrid hajtáslánccal is rendelhető.
A bajor gyártó sportos crossovere mostantól már fejlett plugin hibrid hajtáslánccal is rendelhető.
Mostantól a legnagyobb Mini hátulját is az Egyesült Királyság zászlómotívuma díszíti.
A bajor gyártó felfrissített típusa mostantól csak és kizárólag lágyhibrid hajtással készül.
A vadonatúj Explorer kicsit nagyobb és kicsit erősebb prémium kategóriás német riválisánál, a mifelénk igen nagy presztízsű X5-ösnél.
A bajor gyártó középkategóriás szedánja frissített külsővel és modernizált technikával támad.
A komoly teljesítmény és az alacsony fogyasztás az ígéretek szerint ezúttal kéz a kézben jár.
A német gyártó szerint az új felsőkategóriás luxusmodell egy "technológiai tour de force" lesz.
A nyitható tetejű Lexus LC500 első példányai megérkeztek, mutatjuk milyen az egyedi külsejű új V8-as kabrió.
A több mint 5 méter hosszú szabadidő-autó hibrid hajtáslánca 450 lóerős összteljesítményű.
Kevesen emlékeznek arra, hogy a négykarikás gyártó már 1989-ben előrukkolt első benzines-villanyos modelljével.
A tisztán elektromos hajtásláncú személyautók európai piaca egy év alatt közel 70 százalékkal nőtt.
A stuttgarti gyártó hamarosan hivatalosan is leplezi zászlóshajó modelljének hetedik generációját.
Az újdonság nemcsak a RAV4-nél, hanem még a Land Cruisernél is hosszabb.
Már itthon is rendelhető a környezettudatosnak ígért plugin hibrid hajtásláncú családi autó.
A Volkswagen cseh márkájának legnagyobb divatterepjárója hamarosan fejlett plugin hibrid hajtáslánccal is elérhető lesz.
Ki mondta, hogy a plugin hibrid autók környezettudatosnak mondott hajtásláncában ne lehetne találni néhány extra lóerőt?
Az 1997-ben debütált első Prius óta eltelt évtizedekben a japán gyártó komoly hibrid tapasztalatokra tett szert.
Ha akarjuk, hathengeres fenevadként nyomul előre, de ha úgy hozza a sors, akkor akár egy egész napig képes tisztán elektromosan araszolni a városi dugóban. Itt az új bajor svájci bicska, egyenesen Amerikából.
Az új buszok túlnyomó többségébe még mindig gázolajat kell tankolni, az elektromos járművek részesedése alig 4 százalékra tehető.
A bajor gyártó a jelek szerint elérkezettnek látja az időt népszerű középkategóriás szedánja ráncainak felvarrására.