Egy apró szigeten készült a világ legkisebb személyautója
Az igen limitált példányszámban gyártott mikroautó egyik példánya most közel 20 millió forint ellenében cserélt gazdát.
Az igen limitált példányszámban gyártott mikroautó egyik példánya most közel 20 millió forint ellenében cserélt gazdát.
Jelenleg nem kínálnak ennél olcsóbban használt Ferrarit hazánkban, mutatjuk a V12-es motorral szerelt, 2+2 üléses sárga példányt.
Hazánkban is beárazták a 8-as sorozat vadonatúj 4+1 személyes kivitelét.
A keveset futott kereklámpás régi szovjet járgány mellé még az első tulajdonos tankolási feljegyzései is járnak.
Ehhez hasonló bajor sportkocsit használt a James Bondot alakító Pierce Brosnan A világ nem elég című 007-es filmben. És Steve Jobsnak is volt egy ilyen autója.
Néhány millió forint ellenében bárki hazavezetheti ezt a hatalmas V8-as motorral szerelt luxusautót.
A japán gyártó városi használatra szánt újdonságára már le lehet adni a előrendeléseket.
Az alap 8-asnál kettővel több ajtóval és 2+2 helyett 4+1 személyes kivitelben támad az újdonság.
Ennek az autónak nagyon egyszerű a receptje: vegyél egy méretes motorblokkot és tegyél rá egy jókora kompresszort.
A különleges fényezés ez esetben olyan drága, hogy annak árából akár egy komplett autó kijönne.
A dél-koreai gyártó limitált szériás újdonsága egyértelműen a vezetési élményt hajhászóknak készült.
Legalábbis a BMW, és nem a sztereotípiák szerint. A suli pedig nem máshol lenne, mint a csodás M városban.
A bajor gyártó legkisebb modelljéből ez a most debütált az utolsó olyan, ami hátul hajt, illetve amelynek motorja 6 hengeres.
A Smart ForFour testvérmodelljének a külcsínje nem sokat változott, de a technika persze modernebb lett.
Ha valaki egy igazán megkímélt E46-os BMW-re vágyik, az ezzel a nagyon szerény futásteljesítményű példánnyal vélhetően igen jó vételt csinálhat.
Mindenesetre a nagyjából száz méter, amit így végigcsinált a "portfoliójában" jól mutat majd.
Ez a Multivan eredetileg nem éppen száguldásra született, most azonban már szinte szétveti a nyers erő. Ami kizárólag a hátsó kerekekre érkezik meg.
A teljesen új fejlesztésű roadster alapmodellje közel 200 lóerős, és valamivel 15 millió forint alatt már a miénk lehet.
Münchenben járva meglestük az M2 eddig készült legkeményebb verzióját, az M4 motorjával szerelt M2 Competitiont. Nagy teljesítmény kis tömeggel, hátsókerékhajtással és kéziváltóval kombinálva, kell ennél több?
Az olasz sportkocsi értékét egyrészt a ritka mivolta, másrészt korábbi híres tulajdonosa növeli az egekbe.