Nyugtat a Continental: Hiába lesz nagy leépítés, magyar dolgozókat nem rúgnak ki
Háromezer fős leépítést tervez a Continental, de a magyar dolgozóiknak nem kell aggódniuk – közölte a cég a HVG-vel.
Háromezer fős leépítést tervez a Continental, de a magyar dolgozóiknak nem kell aggódniuk – közölte a cég a HVG-vel.
A járműipar importja hetedével esett vissza az egy évvel korábbi szinthez képest. A 16 százalékos importvisszaesésből a gépek és szállítóeszközök behozatalának visszaesése magyaráz 11 százalékpontot.
Átlagban elmondható, hogy az autóipari befektetések ötödét az állam állja.
Minimális, 0,6 százalékos növekedést mért a KSH az ipari termelésben augusztusban, aminek a fő oka az, hogy tavaly olyankor még nem volt kint teljesen az ipar a gödörből. A járműipar 34, azon belül a gépjárművek gyártása 53 százalékkal zuhant, nagyrészt a félvezetőhiány miatt.
Jó tempóban jön ki a magyar gazdaság a válságból, ennek pedig az egyik legfőbb oka az, hogy a járműgyárak visszaálltak a régi működési rendbe. Az ipar összesített teljesítménye egy kicsivel volt májusban a válság előtti szint fölött. Az, hogy a gyárak az újraindulás után jól teljesítenek, várható volt, de még a tavaly tavasszal egyedüliként teljes gőzzel előre tartó gyógyszeripar is növekedni tudott 2020 májusához képest.
Szijjártó Péter csepegtetett részleteket.
A pénzt nem kell visszafizetni.
2016. májusban hirdette meg a kormány a nemzeti autóbusz-gyártási programot. Az eddigi legnagyobb megrendelés egyelőre bebukni látszik.