A banki azonosítás elhalasztását kéri a kormánytól a Bankszövetség
Korábban is többször kérték, ám eddig nem jártak sikerrel.
Korábban is többször kérték, ám eddig nem jártak sikerrel.
A konzervatív tudósok az akadémiai intézethálózat erősségeit és gyengeségeit, valamint az átszervezés veszélyeit is elemezték.
Minden befektetésösztönző támogatási döntést öt évre titkosítana a kormány. Ezzel évi 50 milliárd forint felhasználását rejtené el a nyilvánosság elől.
„Mert csak” – ezzel az érveléstechnikájával találta magát szembe az MTA, amikor a kormányt arról kérdezte, miért kell leválasztani a kutatóintézeti hálózatát és létrehozni egy újat. Az MTA nemzetközi sajtótájékoztatót tartott, amin kiderült, mi a különbség a CEU és az MTA között, és miért nem kéne Michelangelónak asztalokat ácsolnia.
Az MTA elnöke több érvet is felsorol a kormány terve ellen, és idézi Palkovics egy évvel ezelőtti nyilatkozatát, amikor arról beszélt, hogy semmi hasonlót nem terveznek.
A Magyar Telekom eladja a Száva utcai adótornyot, a kormány határozatban rendelkezett az ingatlan megvásárlásáról 1,7 milliárd forintért.
A Pénzügyminisztérium idén is meghirdeti a Nyári diákmunka programot, mintegy 30 ezer diák kaphat munkalehetőséget - közölte Varga Mihály.
A HVG az állami vagyonkezelőtől kérte ki a listát.
Kiegészítő támogatást kapnak a falu- és tanyagondnokok, és bővítik is a hálózatot a kormány legújabb határozata szerint.
Árvízvédelmi rendszer kiépítéséről és a háromszoros olimpiai és 31-szeres világbajnok Kovács Katalinról elnevezett "Nemzeti Kajak-Kenu Sportakadémia" építésének előkészítéséről rendelkezik a kormány a legfrissebb Magyar Közlönyben.
Négy éve tartja magát makacsul a kormányfő ahhoz, hogy a kabinet számára is kínos témákat azzal hárítja el, üzleti ügyekkel nem foglalkozik.
A szerződések listája most került fel a kormány oldalára.
Még csak nem is szavazott a hétfői akadémiai közgyűlés a három lehetséges elképzelés közül arról a kettőről, amely nem az MTA álláspontja: információink szerint csak arról szavaztak, hogy a kutatóintézetek maradjanak az MTA-n belül.
Ilyen az, amikor a praktikumot alárendelik a polgárpukkasztóan egyedi formatervnek.
A költség 500 milliárd forintra tehető.
Színvonalas kiszolgálást, tiszta és higiénikus környezetet, civilizált csarnokokat.
Követeléscsomagot küldött a kormány a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőteret üzemeltető Budapest Airportnak – írja a kormányközeli Magyar Nemzet. Ezek között szerepel a fapadosokat kiszolgáló „bódék” eltüntetése is.
Az egykori köztársasági elnökre emlékező intézetre idén különböző címeken összesen 610 millió, a következő évtől évente 850 millió forintot szán a kormány a legújabb rendelet szerint.
A kormány célja, a közigazgatási dolgozók számának csökkentése, mondhatni, jól halad.