szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Ilyen az, amikor a praktikumot alárendelik a polgárpukkasztóan egyedi formatervnek.

A Maserati az 1971-es Torinói Autószalonon tárta először a nagyközönség elé a keresztségben Boomerang nevet kapott hipersportautót. A neves formatervező, Giorgetto Giugiaro által megálmodott futurisztikus karosszériájú olasz járgány kezdetben olyannyira koncepcióautó volt, hogy még motor sem volt benne, de az 1972-es Genfi Autószalonra már a Maserati Borából érkezett 310 lóerős 4,7 literes V8-as motor lapult a lemezek alatt.
©

Az ötfokozatú kéziváltóval szerelt, 300 km/h végsebességű hátsókerék-hajtású unikumnak az utastere is megér egy misét, főleg a kormány az, aminek láttán mind a napig sokunknak leesik az álla. A tervezők ugyanis egy olyan volánt alkottak, amelynek fixen álló közepső részébe zsúfolták be az összes fontosabb műszert.

©

A mindössze 1,1 méter magas és 1,4 tonna tömegű Maserati Boomerang néhány éve 1,1 milliárd forint ellenében cserélt gazdát.

©

 

©
©

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
Kéretlen Orbán-közeli ajánlatokról beszél a 24.hu tulajdonosa, de nem adja el cégét

Kéretlen Orbán-közeli ajánlatokról beszél a 24.hu tulajdonosa, de nem adja el cégét

Ígéretesen megy versenypályán is a zöld rendszámos Skoda Octavia RS

Ígéretesen megy versenypályán is a zöld rendszámos Skoda Octavia RS

Molde - Ferencváros: 3-3

Molde - Ferencváros: 3-3