Máris Magyarországon a teljesen új Audi A3
A német gyártó vadonatúj kompakt modellje legolcsóbban 8,34 millió forint ellenében vezethető haza.
A német gyártó vadonatúj kompakt modellje legolcsóbban 8,34 millió forint ellenében vezethető haza.
Jó néhány hétnyi késést követően mostantól már hazánkban is rendelhető az új generációs Golf.
A forgalmazás kezdetekor benzines és dízel változatban elérhető újdonságból később plugin hibrid kivitel is érkezik.
A lágyhibrid újdonság egyrészt igen sportos, másrészt viszont nagyon keveset fogyaszt.
A V8-as biturbó erőforrással szerelt újdonsággal kevesebb, mint 4 másodperc alatt letudható a 0-100-as gyorsulás.
Az Audi A8 legsportosabb változatának hazai alapára meghaladja a 40 millió forintot.
Ezek a bajor gázolajos modellek azért annyira még nem hibridek, hogy zöld rendszámot kaphassanak.
Nulláról százra gyorsulásnál egy Huracán éppen csak le tudja lépni ezt a méretes Audit.
Kipróbáltuk a Volvo XC60 lágyhibrid dízeljét, illetve a 400+ lóerős plugin hibrid benzines változatot, melyet a Polestar munkatársai hangoltak minden korábbinál sportosabbra.
Testközelből is megismerkedtünk a legújabb hazai gyártású Suzukikkal, a hibrid Vitara mellett az új SX4 S-Crosst is körbejártuk.
A bajor gyártó kínálatában több gázolajos modell is lágyhibrid technológiát kap és megérkezett a 318i.
A jövő héttől rendelhető új kompakt divatterepjáró a hibrid technológia és a magasabb alapfelszereltség miatt drágul. Automataváltó viszont egyelőre nincs hozzá, zöld rendszám pedig egyáltalán nem igényelhető rá.
A japán Suzuki a Swift alapmodelljét és az Ignist követően újabb típusokat tesz lágyhibriddé.
Már csak néhány hónapot kell várni a 600 lóerős alapmodellnél jelentősen erősebb új családi autóra.
A Ford kompakt divatterepjárójának új generációja körülbelül 1 millió forinttal kerül többe a gyengébb felszereltségű elődjénél.
Luxus verzió készült a Focus enyhén divatterepjárósra faragott változatából.
A hatóságoknak a típus dízelmotoros változatával van problémája, amit már rég nem gyártanak Esztergomban.
Az esztergomi gyárban készülő új lágyhibrid modell első példányai hamarosan megérkeznek a kereskedésekbe.
Ismét megújult a hazai piacon olyannyira népszerű kompakt divatterepjáró, mely mostantól már csak lágyhibrid hajtással készül.
Nyakunkon a minden korábbinál szigorúbb EU-s károsanyag-kibocsátási norma, amelynek csak villanyosítással tudnak megfelelni a gyártók. Ki jobban, ki kevésbé teszi elektromossá autóit, ez pedig különböző előnyökkel és hátrányokkal járhat.