szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Úgy tűnik, a reklám- és marketingipar az április elsejét is úgy várja, mint a karácsonyt vagy a Super Bowlt, és külön erre az alkalomra vicces és fals hirdetéseket és videókat jelentetnek meg, hogy aztán hangosan kiabálhassák: Április bolondja! Döntsék el önök, hogy vicces-e.

Az Entrepreneur összegyűjtötte a legviccesebb marketinges áprilisi tréfákat.

A Tough Mudder nem más, mint egy 24 órás akadályverseny, egy sáros, időnként jeges vízzel, vagy áramütéssel tarkított pályán, és persze csak a legkeményebb fickók bírják végig csinálni. Most azonban íme, a „Baby Mudder”.

Ötlet szinten talán a legjobb a narancslé helyett sört tartalmazó sörnarancs – erre mondjuk biztos lenne igény.

Hajlékonyaknak és hosszú lábúaknak: Szelficipő

Úgy tűnik a Hooters étteremlánc a női vendégeknek is kedvezne és április tréfaként azt állítja, hogy hamarosan megérkeznek a kakasok is.

Hooters

Akinek pedig nem tetszett az Oreo keksz Double Stuf, vagyis dupla krémes változata, annak itt van – csak ma – a duplakekszes, nyilván kétszer annyi morzsával is.

Ha szeretne további hasznos híreket olvasni, iratkozzon fel hírlevelünkre!

Itt a nyár, a jövő héten akár 34 fok is lehet

Itt a nyár, a jövő héten akár 34 fok is lehet

Samsung órája van? Akkor jó és rossz hírt is kap

Samsung órája van? Akkor jó és rossz hírt is kap

Több milliárdos veszteséggel zárta 2024-es pénzügyi évét az RTL Magyarország

Több milliárdos veszteséggel zárta 2024-es pénzügyi évét az RTL Magyarország

Nyomtatók terjeszthettek egy vírust

Nyomtatók terjeszthettek egy vírust