szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Úgy tűnik, a reklám- és marketingipar az április elsejét is úgy várja, mint a karácsonyt vagy a Super Bowlt, és külön erre az alkalomra vicces és fals hirdetéseket és videókat jelentetnek meg, hogy aztán hangosan kiabálhassák: Április bolondja! Döntsék el önök, hogy vicces-e.

Az Entrepreneur összegyűjtötte a legviccesebb marketinges áprilisi tréfákat.

A Tough Mudder nem más, mint egy 24 órás akadályverseny, egy sáros, időnként jeges vízzel, vagy áramütéssel tarkított pályán, és persze csak a legkeményebb fickók bírják végig csinálni. Most azonban íme, a „Baby Mudder”.

Ötlet szinten talán a legjobb a narancslé helyett sört tartalmazó sörnarancs – erre mondjuk biztos lenne igény.

Hajlékonyaknak és hosszú lábúaknak: Szelficipő

Úgy tűnik a Hooters étteremlánc a női vendégeknek is kedvezne és április tréfaként azt állítja, hogy hamarosan megérkeznek a kakasok is.

Hooters

Akinek pedig nem tetszett az Oreo keksz Double Stuf, vagyis dupla krémes változata, annak itt van – csak ma – a duplakekszes, nyilván kétszer annyi morzsával is.

Ha szeretne további hasznos híreket olvasni, iratkozzon fel hírlevelünkre!

Kiszámolták, mennyivel növelheti a GDP-t és csökkentheti a karbonkibocsátást a mesterséges intelligencia

Kiszámolták, mennyivel növelheti a GDP-t és csökkentheti a karbonkibocsátást a mesterséges intelligencia

„A politika a hálószobában kezdődik” – mozikban a franciásan pikáns Barátnők, a rendezővel beszélgettünk 

„A politika a hálószobában kezdődik” – mozikban a franciásan pikáns Barátnők, a rendezővel beszélgettünk 

A kormány akkor tiltja be, amikor már magától is megdögleni látszik a műhús

A kormány akkor tiltja be, amikor már magától is megdögleni látszik a műhús

Magyar Péter szerint hamisították az aláírását, és már az Európai Parlamentben is vizsgálják az ügyet

Magyar Péter szerint hamisították az aláírását, és már az Európai Parlamentben is vizsgálják az ügyet