szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egy frappáns marketingfogás és az ízlelőbimbóink becsapnak, vagy csak nem gondolkodunk? Elég, ha meghallunk egy-egy divatos hívószót: kézműves, házi, bio. Íme egy sörreklámban az átverés eszenciája.

Alaposan megtréfálták az amerikaiakat az egyik népszerű sörmárkájukkal. A nagyipari terméket kézműves sörként nyomták le a torkukon. S persze, hogy jobban ízlett nekik, mint az egyébként kedvelt italuk. Elegendőnek bizonyultak a meggyőzésre az olyan vajákos szavak, mint 129 éves recept, eredeti, tölgyfahordós.

wikipedia.org

Persze a végén minden kiderült – lévén szó egy remek reklámfilmről –, s még mindig jobban jártak, mint azok a norvégok, akiket mekis kajával vágtak át egy biovásáron.

A reklámokat itt találják. Mi még azt gyorsan elmeséljük, hogy a nyáron a Káli-medencében egy annak rendje s módja szerint elvárhatóan "nagyon helyiértékű" fesztiválon, amikor rákérdeztünk egy árusnál, hogy tényleg házi-e a málnaszörpje, azt válaszolta, hogy persze, behoztuk a házba...

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!