Itt a győri Audi Q3 legerősebb változata, a 400 lóerős RS
A kompakt divatterepjáró legújabb kiadása alig 4,5 másodperc alatt lő ki állóhelyzetből 100-as tempóra.
A kompakt divatterepjáró legújabb kiadása alig 4,5 másodperc alatt lő ki állóhelyzetből 100-as tempóra.
A szakembereknek sikerült még 161 extra lóerőt és 64 extra Nm-t találniuk a biturbó V8-as motorban.
A német gyártó elektromos hiperautóját elsőként amerikaiak vetik alá egy kis tuningnak.
Íme az alkatrész, ami nagyon hasonló a BMW-hez tartozó márkák amúgy egymástól roppant módon eltérő modelljein.
Sosem létezett még ilyen hatalmas BMW, amire hazánkban minden további nélkül felvehető a 7 üléses autókra járó nagycsaládos kedvezmény. És ami a több tízmillió forintos árcédulája ellenére is korrekt árazású, keveset fogyasztó luxusautónak nevezhető.
Az Audi első villanyautója egy hatalmas kapacitású akkumulátorral szerelt méretes divatterepjáró. Kipróbáltuk, mennyire élhető autó a gyakorlatban a győri szívet kapott Audi e-tron.
A készülőben lévő új hajtásláncos luxusszedán az aktuális hazai szabályozás értelmében minden további nélkül megkaphatja a zöld rendszámot.
A BMW új megoldásának köszönhetően csökken a fogyasztás és javul a menetdinamika.
Az újdonságot villanymotorok hajtják, de azok nem nagy és nehéz akkumulátorból nyerik a működésükhöz szükséges energiát.
A 92 lóerőre felhúzott limitált szériás apró városi autónak alaposan megkérik az árát.
A nagy teljesítményű sportmodell fogyasztását és károsanyag-kibocsátását lágyhibrid-rendszer hivatott csökkenteni.
Egy sportkocsi azoknak, akik téli időjárási körülmények mellett sem kívánják garázsba állítani erős autójukat.
A négykarikás ingolstadti gyártó egy plugin hibrid hajtásláncú új A7-essel rukkolt elő, ami hazánkban minden további nélkül megkaphatja a zöld rendszámot.
Az 585 lovas gyári AMG verzió, illetve a korábbi 800 lóerős Brabus tuning után most itt egy még potensebb kocka terepjáró.
Az alkotóknak remekül sikerült fele annyi keréken meghonosítaniuk az eredeti Beetle életérzést.
Egy patinás bajor luxusszedán azoknak, akik esetleg talán még a V12-es motorok finomságával sem teljesen elégedettek.
A kívülről kicsinek tűnő, de belül meglepően nagy divatterepjáró első példányai hamarosan megérkeznek hazánkba.
Az utódból már készül tisztán elektromos hajtásláncú változat.