1986-os időkapszula: keveset használt Mercedes AMG 560 SEC 6.0 vár új gazdára
A 385 lóerős motorral szerelt német izomautó végsebessége megközelíti a 300 km/h-t.
A 385 lóerős motorral szerelt német izomautó végsebessége megközelíti a 300 km/h-t.
Ezzel a lengyel aprósággal képzeletben egészen 1986-ba gurulhatunk vissza.
A kocsikat egy vidéki mezőgazdasági épületben tárolta a tulajdonosuk.
Nem feltétlen kell kidobni egy meggyötört kisautót, ha ilyen eredményt lehet elérni rajta.
A 330 lóerős motorral szerelt német oldtimer végsebessége meghaladja a 260 km/h-t.
Ezzel az NDK autóval évente átlagosan kevesebb mint 600 kilométert tettek csak meg.
Idén 125 éves a cseh márka, ennek alkalmából újraértelmezik régi modelljeiket. Ezúttal a Skoda Felicia került sorra, amelynek eredeti változata egyébként is talán a legformásabb autójuk.
Ebből a szupergyors középmotoros közúti versenyautóból nagyon kevés példány készült.
Ez a makulátlan állapotú orosz négykerekű 36 évvel tekeri vissza az időgép kerekét.
Ennek a közel 5 évtizedes múltra visszatekintő Porschénak a mai plugin hibridekhez hasonlóan mindkét oldalt található egy-egy tanksapka fedele.
Egy majdnem James Bondnak nem adta ki az egyik kanyar.
A megfakult emlékeket felidéző négykerekű kiválóan egyensúlyoz a retró és a high-tech határmezsgyéjén.
Ez a hátsókerék-hajtású szuperkönnyű raliautó a 80-as évek elejére repít vissza bennünket.
Az elmúlt 33 esztendőben meglehetősen keveset volt szolgálatban ez az NDK kisautó.
A duplamotoros Kacsából eleve nagyon kevés készült, hát még ebből a különleges polgárőr változatból.
Láthatóan élvezi a munkáját.
Ennek az eladósorba került régi Mercedesnek különleges, a Forma 1-hez kötődő története van.
Ez a régi szovjet négykerekű egészen a 80-as évek közepére repítheti vissza új tulajdonosát.
Ez a V8-as erőforrással szerelt olasz típus korának egyik legsportosabb szedánja volt.
A 375 lóerős olasz szupersportkocsi 46 éves, mégis alig több mint 20 ezer kilométer van csak benne.