449 ezer kilométerrel hirdetnek egy régi Fiat Panda 4x4-et
A 33 éves oldtimer mini terepjáróval idézőjelesen néhányszor már megkerülték a bolygónkat.
A 33 éves oldtimer mini terepjáróval idézőjelesen néhányszor már megkerülték a bolygónkat.
A második világháború előtti stuttgarti járgánynak alaposan megkérik az árát, és az új tulajnak bőven lesz még munkája vele.
Az egyetlen példányban készült járgány motorja egyenesen a Ferrari 308 GTB-ből érkezett.
Az orrmotoros és hátsókerékhajtású sportkocsi a hirdetés szerint bejáratósan új állapotban van.
Ez a remek egészségnek örvendő négykerekű egyenesen a 80-as évekbe, a B-csoportos raliautók korába repít vissza bennünket.
A Berlina Aerodinamica Tecnica, vagy más néven B.A.T. autók láttán nemcsak 70 éve esett le sokak álla.
Ültetett futómű, könnyűfém-felnik és egyedi fényezés jellemzi ezt a nem túl sokat használt régi Ladát.
Az új tulajdonosra váró szovjet kisautó a gyártás vége felé készült Zaporizzsjában.
Ez a sportos olasz kompakt egyenesen a rendszerváltás idejére repít vissza bennünket.
Az 5 literes V8-as benzinmotorral szerelt típus behúzta a harmadik ikszet.
70 éve tarja a sebességrekordot a saját géposztályában.
A legendás F40 tulajdonképpen tucatmodell ehhez a sokkal kisebb mennyiségben gyártott 288 GTO-hoz képest.
Ennek a nyitható tetejű régi német sportkocsinak 260 km/h a végsebessége.
Ez a 2,8 literes V6-os benzinmotorral szerelt német szedán a 90-es évek elejére állítja be az időgép óráját.
A kompakt négykerekű időgépre vágyóknak 1,5 millió forintot kell a projektre szánniuk.
A hosszított tengelytávolságú stuttgarti járgány 1975-be repíti majd vissza új tulajdonosát.
A 80-as évekbeli csúcstechnika megzabolázáshoz szükség van némi vezetői tapasztalatra.
A több évtizedes kor ellenére ezúttal egy szó szerint bejáratósan új veteránhoz van szerencsénk.
A mérföld/órás értéket is mutató szovjet autóért közel 5 millió forintot szeretnének elkérni.
Ennek a kelet-német járgánynak kétszer olyan erős a motorja, mint a mezei Wartburgoké.