Pajtalelet: egykor 200 dollárt ért ez a régi Mercedes, most 450 000 dollárt
A második világháború előtti stuttgarti járgánynak alaposan megkérik az árát, és az új tulajnak bőven lesz még munkája vele.
A második világháború előtti stuttgarti járgánynak alaposan megkérik az árát, és az új tulajnak bőven lesz még munkája vele.
Az egyetlen példányban készült járgány motorja egyenesen a Ferrari 308 GTB-ből érkezett.
Ültetett futómű, könnyűfém-felnik és egyedi fényezés jellemzi ezt a nem túl sokat használt régi Ladát.
Az új tulajdonosra váró szovjet kisautó a gyártás vége felé készült Zaporizzsjában.
Ez a sportos olasz kompakt egyenesen a rendszerváltás idejére repít vissza bennünket.
Az 5 literes V8-as benzinmotorral szerelt típus behúzta a harmadik ikszet.
70 éve tarja a sebességrekordot a saját géposztályában.
Ennek a nyitható tetejű régi német sportkocsinak 260 km/h a végsebessége.
Ez a 2,8 literes V6-os benzinmotorral szerelt német szedán a 90-es évek elejére állítja be az időgép óráját.
A hosszított tengelytávolságú stuttgarti járgány 1975-be repíti majd vissza új tulajdonosát.
A 80-as évekbeli csúcstechnika megzabolázáshoz szükség van némi vezetői tapasztalatra.
A több évtizedes kor ellenére ezúttal egy szó szerint bejáratósan új veteránhoz van szerencsénk.
A mérföld/órás értéket is mutató szovjet autóért közel 5 millió forintot szeretnének elkérni.
Ennek a kelet-német járgánynak kétszer olyan erős a motorja, mint a mezei Wartburgoké.
Nem minden nap jön szembe az utakon egy ilyen G-feltöltős Volkswagen.