Patika állapotban ragyog az Olasz melóban használt régi Lamborghini
Az 1969-es filmben látható Miurát a valóságban nem törték össze, és a jelek szerint napjainkban is kiváló egészségnek örvend.
Az 1969-es filmben látható Miurát a valóságban nem törték össze, és a jelek szerint napjainkban is kiváló egészségnek örvend.
A Cars & Coffee rendezvény keretein belül immár harmadik alkalommal randevúznak egymással hazánk legexkluzívabb sport- és luxusautói.
Ilyen az, amikor a praktikumot alárendelik a polgárpukkasztóan egyedi formatervnek.
Mutatjuk azokat a közúti sportkocsikat, melyek motorja elképesztően magas fordulatszámra lett kihegyezve.
Mutatunk egy kőkemény sportautót, amit kifejezetten versenypályás használatra találtak ki, de végül mégis csak megoldható a közúti vezetése.
Könnyen kikövetkeztethető, hogy ha egyetlen extra tétel ilyen sokba kerül, akkor maga az autó sem kétfilléres mulatság.
350 lóerős járgányt vett magának szülinapjára.
Egy Bugattinak nemcsak a vételára sokkolóan magas, hanem minden egyéb költsége is.
Ennek a Porschénak az új tulajdonosa beleszagolhat majd abba, hogy milyen volt a zuffenhauseni gyártó évtizedekkel ezelőtti első turbós sportkocsija.
Ezzel a BMW-vel villámgyorsan hasíthatunk az Autobahnon, miközben a teljes családunk és rengeteg csomag is velünk utazik.
A bajor gyártó egyik legkomolyabb vezetési élményt produkáló modelljét alapos izmosítókúrának vetették alá.
Sikerült találni néhány extra lóerőt a wolfsburgi márka népszerű kompaktjának amúgy sem gyenge motorjában.
A férfi azt állítja, autója a szervízből tűnt el 13 éve, a rendőrség szerint egy elszámolási vita miatt nemkapta vissza.
A bajor gyártó némi erősítésen átesett új sportszedánja a méretét és tömegét meghazudtoló produkcióra képes.
A jelenlegi Honda Civic Type R 2017 óta van piacon, de már láthatóan nagyban dolgoznak a frissítésen, amely akár idén be is mutatkozhat.
A sportos menetteljesítményeket ezúttal tágas utas- és csomagtérrel kombinálták.
A mindent elárasztó hibridek és villanyautók korában politikailag abszolút nem korrekt egy biturbó W12-es motorral szerelt, hegyomlásnyi kabrióval közlekedni. De vannak olyanok, akik a nyitott tetős arisztokrata életérzésért cserébe simán bevállalják a polgárpukkasztást is.
Ez a kocsi nem egyszerűen csak egy nyitható tetejű német autó, hanem egyben egy időgép is, amely visszarepít bennünket a 60-as évekbe.
Az egyedi külcsínű olasz sportkocsi motorja több mint 700 lóerős, a végsebessége pedig meghaladja a 380 km/h-t.
Ha a Panamerából lehet praktikus kombiszerű kivitel, akkor miért ne lehetne a 911-es sportkocsiból is?